Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tycoon Hotel Apartments





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi (for 3)

Estudi (for 3)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
5 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris

Apartament, 2 dormitoris
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Apartament, 1 dormitori

Apartament, 1 dormitori
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Estudi (for 2)

Estudi (for 2)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
4 Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

19 Ambelakion Street, Potamos Germasogeias, Limassol, 4046
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 6 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aire condicionat: 6 EUR per dia.
- Càrrec per la caixa forta a l'habitació: 1 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Please note: Air conditioning is available for a per unit surcharge. The number of air conditioning units vary with accommodation booked.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Tycoon Hotel Apartments
Tycoon Hotel Apartments Limassol
Tycoon Limassol
Tycoon Apartments Limassol
Tycoon Hotel Apartments Limassol
Tycoon Hotel Apartments Aparthotel
Tycoon Hotel Apartments Aparthotel Limassol
Preguntes freqüents
Opinions: Tycoon Hotel Apartments
Opinions
7,6
Bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
30 d ’ag. de 2020
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Neophytos
Viatge en família
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neophytos
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 7 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Brita
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brita
Estada de 7 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour de vacances
Viatger verificat
Estada de 10 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
31 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
hoger
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hoger
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Christer
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Enkelt men bra lägenhetshotell.
Christer
Estada de 3 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Janne Kristin
9 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janne Kristin
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Good location
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
GeorgePaschali, Quebec, Canada
22 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GeorgePaschali
Estada de 13 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
bob, london
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very clean good proprietors very friendly
bob
Estada de 14 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Christos
3 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VALUE FOR MONEY
Christos
Estada de 7 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
ALEXANDRE
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staying in Tycoon Hotel Apartments in Cyprus
ALEXANDRE
Estada de 3 nits (juny 2018)
6/10, Acceptable
k, Florida
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
k
Estada de 6 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
チェックインでの丁寧な対応
Viatger verificat
Estada de 6 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Ray
3 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ray
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Antonia
30 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonia
Estada de 2 nits (maig 2018)
6/10, Acceptable
Helena, Helsinki
7 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cosy hotel
Helena
Estada de 26 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
andy, uk
29 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and friendly
andy
Estada de 5 nits (set. 2017)
2/10, Horrible
ΚΩΣΤΑΣ
15 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
-
ΚΩΣΤΑΣ
Estada de 4 nits (ag. 2017)