Hotel Le Clos des Cadoles
Hotel a Les Riceys amb un restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Clos des Cadoles





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 107 €
taxes i impostos inclosos
6 de nov. - 7 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Llibres infantils
Trona
Canviador
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Llibres infantils
Trona
Canviador
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Llibres infantils
Trona
Canviador
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

24 Rue du Pont, Les Riceys, Aube, 10340
Sobre aquest allotjament
Hotel Le Clos des Cadoles
Allotjaments similars

Logis Hôtel-Restaurant Domaine de Montecristo
Logis Hôtel-Restaurant Domaine de Montecristo
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 48 opinions
Preu actual: 106 €
taxes i impostos inclosos
4 de nov. - 5 de nov.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 11 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Le Clos Des Cadoles Les Riceys
Hotel Le Clos des Cadoles Hotel
Hotel Le Clos des Cadoles Les Riceys
Hotel Le Clos des Cadoles Hotel Les Riceys
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Le Clos des Cadoles
9,8
Magnífic
10
Neteja
9,0
Comoditats
10
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
hac-quay
Viatge de negocis
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hac-quay
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fabien
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabien
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ALAIN
19 de maig de 2025
ALAIN
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
jean-marc
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean-marc
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bilel
22 de març de 2025
Bilel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephane
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un excellent moment
Stephane
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour ainsi que l'accueil
David
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kent
Viatge de negocis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kent
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A découvrir impérativement
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Maxime
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maxime
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ida
Viatge de negocis
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ida
Estada d’1 nit (nov. 2024)






