Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nostalgie





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9 place de Vénosc, Les Deux Alpes, 38860
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pied Moutet Venosc
Hotel Pied Moutet
Pied Moutet Venosc
Pied Moutet
Hotel Nostalgie Hotel
Hotel Nostalgie Les Deux Alpes
Hotel Nostalgie Hotel Les Deux Alpes
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Nostalgie
Opinions
6,8
7,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de juny de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
chris, USA
3 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
chris
8/10, Bo
Jean pierre, nice
23 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
Jean pierre
6/10, Acceptable
Pascal, Six fours les plages
10 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
un hôtel agréable
Pascal
4/10, Deficient
Mark
10 de jul. de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
4/10, Deficient
Bensouna
18 de febr. de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bensouna
8/10, Bo
Simon, Cardiff
16 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Quiet pleasant hotel
Simon
6/10, Acceptable
romain, Chalon sur saone
22 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal ·lacions
En plein coeur de la station, bien placé mais cher
romain
8/10, Bo
Pascal, Montpellier
5 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
3 jours de Ski avant Noel
Pascal
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
bon sejour
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Didier, Feillens.
26 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour très Agréable.
Didier
10/10, Excel·lent
Jean-Louis, Les ABRETS 38490
1 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon sejour
Jean-Louis
8/10, Bo
Daniel
17 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
6/10, Acceptable
Arnaud, Paris
27 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
désuet
Arnaud
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 d’ag. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Petit hotel de province en station
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
J. Shuman, Puerto Calero
5 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació