Van der Valk Hotel Lelystad
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Aviodrome
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Lelystad





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 92 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
9,4 sobre 10
Magnífic
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Larserplein 1, Lelystad, 8226 PB
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Leonardo Hotel Lelystad City Center
Leonardo Hotel Lelystad City Center
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Sala de jocs
- Esmorzar disponible
7.6 de 10, Bé, 312 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
- Taxa administrativa: 1.25 EUR per persona i per nit
- Taxa del complex turístic de 1.65 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 21.50 EUR per adult i 10.75 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Van Der Valk Lelystad Lelystad
Van der Valk Hotel Lelystad Hotel
Van der Valk Hotel Lelystad Lelystad
Van der Valk Hotel Lelystad Hotel Lelystad
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Lelystad
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
John
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan-Willem
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan-Willem
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jennifer
Viatge en grup
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Charles, Dordrecht
Viatge en parella
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Elaine, Mornington
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elaine
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Max
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Max
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tech Network Cabling
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tech Network Cabling
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Aimad
20 d’abr. de 2025
Aimad
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Klaas
Viatge en parella
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Shirley
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shirley
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Torben
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rigtig godt hotel
Torben
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Saskia
5 de febr. de 2025
Saskia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
xue
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
xue
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Simon
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Niamh
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic hotel
Niamh
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Pierre
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Lukas
8 de gen. de 2025
Lukas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gazwan
5 de gen. de 2025
Gazwan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gazwan
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gazwan
Estada de 2 nits (des. 2024)