Van der Valk Hotel Lelystad
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Aviodrome
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Lelystad





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera exprés
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Larserplein 1, Lelystad, 8226 PB
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Leonardo Hotel Lelystad City Center
Leonardo Hotel Lelystad City Center
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Sala de jocs
- Esmorzar disponible
7.6 de 10, Bé, 305 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
- Taxa administrativa: 1.25 EUR per persona i per nit
- Taxa del complex turístic de 1.65 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 21.50 EUR per adult i 10.75 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Van Der Valk Lelystad Lelystad
Van der Valk Hotel Lelystad Hotel
Van der Valk Hotel Lelystad Lelystad
Van der Valk Hotel Lelystad Hotel Lelystad
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Lelystad
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Charles, Dordrecht
Viatge en parella
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Elaine, Mornington
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elaine
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Aimad
20 d’abr. de 2025
Aimad
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Klaas
Viatge en parella
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Shirley
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shirley
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Torben
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rigtig godt hotel
Torben
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Saskia
5 de febr. de 2025
Saskia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
xue
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
xue
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Simon
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Niamh
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic hotel
Niamh
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Pierre
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Lukas
8 de gen. de 2025
Lukas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gazwan
5 de gen. de 2025
Gazwan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gazwan
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gazwan
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Haitham
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haitham
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gazwan
27 de des. de 2024
Gazwan
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jordy
24 de des. de 2024
Jordy
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jan
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yevgen
19 de des. de 2024
Yevgen
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvana
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed hotel
Silvana
Estada d’1 nit (des. 2024)