Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mado





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6 quai Léonard, Le Crotoy, HAUTS-DE-FRANCE, 80550
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.80 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Mado Hotel
Mado LE CROTOY
Mado Hotel LE CROTOY
Preguntes freqüents
Opinions: Mado
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2023)
2/10, Horrible
Christian
23 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
Christian
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 d’oct. de 2023
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Corinne
5 de set. de 2022
Corinne
Estada d’1 nit (set. 2022)
2/10, Horrible
Magali
14 d’ag. de 2022
Magali
Estada de 2 nits (ag. 2022)
2/10, Horrible
Yvonne
Viatge de negocis
2 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvonne
Estada d’1 nit (juny 2022)
2/10, Horrible
Mathieu
Viatge en família
23 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mauvaise expérience

Mathieu
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
CAROLINE
1 de juny de 2022
CAROLINE
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Richard
Viatge en família
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Fun boutique hotel
Richard
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Matthieu
Viatge de negocis
20 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Matthieu
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Aurélia
Viatge en família
16 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande
Aurélia
Estada d’1 nit (maig 2022)
2/10, Horrible
DANIELE
13 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tres decevant rien avoir avec l autre equipe
DANIELE
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
11 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Stéphanie
8 de maig de 2022
Stéphanie
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Verthuy
8 de maig de 2022
Verthuy
Estada d’1 nit (maig 2022)
4/10, Deficient
Philippe
1 de maig de 2022
Philippe
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
CHRISTIAN
21 d’abr. de 2022
CHRISTIAN
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Jean Louis
Viatge en parella
5 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean Louis
Estada de 3 nits (març 2022)
6/10, Acceptable
Terence
3 d’abr. de 2022
Terence
Estada d’1 nit (abr. 2022)
4/10, Deficient
Agnes
20 de març de 2022
Agnes
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Jean-Baptiste
20 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Jean-Baptiste
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
julien
7 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FORMIDABLE
julien
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
veronique
6 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
veronique
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
jean-charles
2 de març de 2022
jean-charles
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Jean Gilles
17 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Gilles
Estada d’1 nit (febr. 2022)