Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Landcons Hotel





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Xalet

Xalet
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar, 2 llits de matrimoni, vistes a la piscina

Habitació quàdruple familiar, 2 llits de matrimoni, vistes a la piscina
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Persiaran Pantai Cenang, Langkawi, Kedah, 07000
Sobre aquest allotjament
Landcons Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 MYR per allotjament i per nit.
- L'import de l'impost municipal que s'indica pot augmentar durant esdeveniments locals populars com ara el Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman i Oceanman Malaysia; per obtenir més informació, posa't en contacte amb l'allotjament
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Número de registre de l’allotjament: 574471 - H
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Landcons
Landcons
Landcons Hotel
Landcons Hotel Langkawi
Landcons Langkawi
Landcons Hotel Hotel
Landcons Hotel Langkawi
Landcons Hotel Hotel Langkawi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Landcons Hotel
6,4
6,0
Neteja
7,8
Ubicació
6,2
Personal i servei
4,8
Respecte al medi ambient
6,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible place
Viatger verificat
Estada de 8 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Mark
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Basic but good
Mark
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
satakarni
Viatge en família
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
satakarni
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en grup
17 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Elvira
29 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Elvira
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de març de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
No-Smile Hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Michael
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Tan
Viatge en família
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tan
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Valentina
Viatge en grup
18 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valentina
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Mdm
Viatge en família amb nens petits
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mdm
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Jini
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
아주 좋았어요.
Jini
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Suhana
10 de set. de 2019
Boleh le... Cuma kena bawa shampoo sendiri
Suhana
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Conversation and owesome
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Heejeong
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heejeong
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
다시한번 랜드콘스로~~
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
27 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
ASMAHANI, selangor
Viatge en família
28 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ASMAHANI
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Eela
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
9 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Eela
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
vladimir
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vladimir
Estada de 2 nits (abr. 2019)