Aparcament a les instal·lacions només disponible amb sol·licitud prèvia
Menjar i beguda
Un bar
Un restaurant
Per a famílies
Bugaderia
Comoditats
Bugaderia
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Accessibilitat
Sense ascensor
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Construït l'any 2010
Serveis de l’habitació
Bany
Articles de tocador gratuïts
Bany privat
Capçal de la dutxa tipus cascada
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor de pantalla plana de 23 polzades amb canals per satèl·lit prèmium
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Altres
Aire condicionat (control de la temperatura)
Escriptori
Ventilador portàtil
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 11:30. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Isno Hotels Limited Hotel Lagos
Isno Hotels Limited Hotel
Isno Hotels Limited Lagos
Isno Hotels Limited Hotel
Isno Hotels Limited Lagos
Isno Hotels Limited Hotel Lagos
Preguntes freqüents
Isno Hotels Limited accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Isno Hotels Limited?
Hora d'inici del registre d'entrada: 11:30. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a Isno Hotels Limited?
Registre de sortida: 10:00.
Opinions: Isno Hotels Limited
Opinions
3,0
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 4 opinions
10-Excel·lent
0
Puntuació 8: Bo. 0 de 4 opinions
8-Bo
0
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 4 opinions
6-Acceptable
0
Puntuació 4: Deficient. 2 de 4 opinions
4-Deficient
2
Puntuació 2: Horrible. 2 de 4 opinions
2-Horrible
2
3,4/10
Neteja
3,4/10
Personal i servei
3,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4/10
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10
I booked this hotel online from HOTELS.COM and getting there they said my booking was not received by the hotel. I have to pay another money for Executive Suite but that put me in Standard Suite. The hotel Smell and all the interior smell. the refrigerator don't work and smell too. They never refund the difference because I paid for executive suite and the put me on standard suite. The management are very doggy so do the staff. I bought EVA water from them and they gave me tap water instead. In summary PLEASE DON'T USE THIS HOTEL.
Christopher
Estada d’1 nit (març 2019)
4/10
The staff were marvelously good, the management on the scale of 1 to 10, ISNO hotel rate is 2/10.The management made me paid again denying hotel.com service, unacknowledged my payment through hotel.com and fortunately for me , hotel.com are very customer friendly, the fees paid was refunded to me. please, if there is anyone managing ISNO HOTEL, they should please do better.
Eno
Estada d’1 nit (set. 2018)
2/10
Did not get any better after hotel refused Expedia Voucher, they told us they don't take online bookings and mad me pay again!!