Hôtel Restaurant Port-Conty
Hotel a La Grande-Béroche amb spa complet i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Restaurant Port-Conty





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 179 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament, 1 dormitori, balcó, vistes al llac

Apartament, 1 dormitori, balcó, vistes al llac
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació, vistes al llac

Habitació, vistes al llac
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Apartament, 2 dormitoris, balcó, vistes al llac

Apartament, 2 dormitoris, balcó, vistes al llac
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Balcó o pati
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Cuina
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

21 Rue du Débarcadère, La Grande-Béroche, NE, 2024
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Hôtel et Centre Thermal
Grand Hôtel et Centre Thermal
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.4 de 10, Molt bé, 865 opinions
Preu actual: 166 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.20 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22 CHF per adult i 22 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 15 CHF per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 20 CHF per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Restaurant Port Conty
Hôtel Restaurant Port Conty
Hôtel Restaurant Port-Conty Hotel
Hôtel Restaurant Port-Conty La Grande-Béroche
Hôtel Restaurant Port-Conty Hotel La Grande-Béroche
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Restaurant Port-Conty
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sophie
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emmanuelle
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmanuelle
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jill
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jill
Estada de 13 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthias
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
5 d’abr. de 2025
Matthias
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Marco
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Zu wenig für 4 Sterne
Marco
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Harald
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harald
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Damien
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Damien
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Harald
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harald
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Jean-Michel
9 de febr. de 2025
Jean-Michel
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr schönes Zimmer und super Service
Thomas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valentina
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tutto molto positivo
Valentina
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Atsushi, higashinada-ku, Kobe,
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Atsushi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Alejandro
18 de des. de 2024
Carlos Alejandro
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mariam, Yerevan
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariam
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Stefan
21 d’oct. de 2024
Stefan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Harald
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harald
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
guillaume
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
guillaume
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Susan
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Walter
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zu empfehlen
Walter
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Damien
Viatge de negocis
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Au top comme toujours
Damien
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Harald
Viatge de negocis
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harald
Estada d’1 nit (jul. 2024)