Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Yuzuya Ryokan





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 429 €
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors

Habitació estàndard, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 499 opinions
Preu actual: 193 €
17 de jul. - 18 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

545, Yasaka Shrine Minamitonari, Gion-machi Minamigawa, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0074
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 231 opinions
Preu actual: 116 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: entre 3630 i 6050 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 13 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Els clients amb tatuatges poden utilitzar els banys públics de l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
Yuzuya Ryokan Kyoto
Yuzuya Kyoto
Yuzuya
Yuzuya Ryokan Hotel Kyoto
Yuzuya Ryokan Kyoto
Yuzuya Ryokan Ryokan
Yuzuya Ryokan Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Yuzuya Ryokan
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Albert
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Albert
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Isaiah
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isaiah
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucille
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucille
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Racheal
Viatge en grup
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabulous stay
Racheal
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TRUE GEM IN GION




Mark
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ちかこ
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ちかこ
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHRISTINE
Viatge en parella
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHRISTINE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alex
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Impeccable
Natalie
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yu Ting
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yu Ting
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Stephanie
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A peaceful sanctuary in the heart of Gion



Stephanie
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en grup
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Yifan
Viatge en parella
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Yifan
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jason
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
C
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not to be missed




C
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Erika
8 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erika
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Danilo, Orlando
Viatge en família
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danilo
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Yumi
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yumi
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Jaime Ryan
Viatge en grup
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surpassed my expectations




Jaime Ryan
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Terry
15 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The best ryokan experience in Kyoto
Terry
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Xia
16 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xia
Estada d’1 nit (des. 2023)