TASSEL HOTEL Sanjo Shirakawa
Hotel a Kyoto, al passeig marítim i amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament TASSEL HOTEL Sanjo Shirakawa





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 118 €
8 de des. - 9 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors

Habitació doble superior, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Shower)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Shower)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors

Habitació doble Deluxe, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals prèmium, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Un assecador de cabells
També et pot agradar

THE BLOSSOM KYOTO
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 2.390 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

103-3 Oidecho, Higashiyama, Kyoto, Kyoto, 605-0022
Sobre aquest allotjament
TASSEL HOTEL Sanjo Shirakawa
Allotjaments similars

KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 447 opinions
Preu actual: 76 €
11 de des. - 12 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Tassel Sanjo Shirakawa Kyoto
TASSEL HOTEL SANJYO SHIRAKAWA
Tassel Hotel Sanjo Shirakawa Hotel
Tassel Hotel Sanjo Shirakawa Kyoto
Tassel Hotel Sanjo Shirakawa Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: TASSEL HOTEL Sanjo Shirakawa
9,4
Magnífic
9,8
Neteja
9,2
Comoditats
9,6
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
??
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
??
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
saemi
Viatge en parella
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
saemi
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvain
Viatge en família amb nens petits
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylvain
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaido
Viatge de negocis
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaido
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gloryvee, Humacao
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloryvee
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Takuya
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takuya
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en família
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Krista
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Krista
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JAMIE
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAMIE
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Saul
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saul
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Burcu
Viatge en parella, Viatge en grup
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Burcu
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lynda
Viatge en parella
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynda
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
???
10 de març de 2025
???
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Higi
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Higi
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Yu Lung
6 de març de 2025
Yu Lung
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Heather
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heather
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monica
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monica
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Shiori
Viatge en parella
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiori
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jennifer
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicole
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicole
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Michiko
Viatge en grup
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michiko
Estada de 2 nits (oct. 2024)

















