Hotel Traveltine Kyoto Kiyamachi
Hotel a la vora del riu amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Traveltine Kyoto Kiyamachi





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (Moderate)

Habitació doble, no fumadors (Moderate)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (Riverside)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (Riverside)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals executiva, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Riverside)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Riverside)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 428 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

403-1 Nanbacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8027
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Traveltine Kyoto Kiyamachi
Hotel Traveltine Kyoto Kiyamachi
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.4 de 10, Excepcional, 33 opinions
Preu actual: 65 €
9 de jul. - 10 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 2970 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 1500 JPY per nit.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1100 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1100 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests traveling with a service animal must contact the property prior to arrival.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL SUNROUTE KIYAMACHI
SUNROUTE KYOTO KIYAMACHI
SUNROUTE KIYAMACHI
Hotel Kyoto Kiyamachi
HOTEL SUNROUTE KYOTO KIYAMACHI
SH by the square hotel Kyoto Kiyamachi Hotel
SH by the square hotel Kyoto Kiyamachi Kyoto
SH by the square hotel Kyoto Kiyamachi Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Traveltine Kyoto Kiyamachi
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Hans-Walter
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans-Walter
Estada de 6 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Ke
7 de maig de 2024
Ke
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
LIFENG
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LIFENG
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
KOIKE
Viatge de negocis
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KOIKE
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
MAN YUEN
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAN YUEN
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Mayuri
Viatge en família
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayuri
Estada de 6 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
LI-HAN
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LI-HAN
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Wan Ting
7 de febr. de 2024
Wan Ting
Estada de 5 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
JUNKO
Viatge en grup
27 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
JUNKO
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Seoyeon
19 de gen. de 2024
Seoyeon
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Hiu Ming Antony, Hong Kong
26 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiu Ming Antony
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Hua Han
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hua Han
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Victor
28 de nov. de 2023
Victor
Estada de 7 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
zhi cheng
Viatge en parella
27 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
zhi cheng
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Seema
24 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seema
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Mohammad
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammad
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
MISATO
Viatge en grup
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MISATO
Estada de 2 nits (nov. 2023)
4/10, Deficient
naoko
Viatge en família
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
naoko
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Thomas
26 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 3 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Misako
Viatge en grup
12 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Misako
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Shinil
10 de set. de 2023
Shinil
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Xiaoyun, Novato
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xiaoyun
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2023)