Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ryokan Yamazaki





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 80 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, bany compartit (Compact)

Habitació, no fumadors, bany compartit (Compact)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors

Habitació familiar, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors (with Working area)

Habitació superior, no fumadors (with Working area)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors

Habitació superior, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite, no fumadors (with Private Japanese Garden)

Suite, no fumadors (with Private Japanese Garden)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors, bany compartit

Habitació estàndard, no fumadors, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 677 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 Takahana-cho Umegahata Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 6168261
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 337 opinions
Preu actual: 147 €
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 1250 JPY per persona (preu aproximat).
- Sopar a l'allotjament: 4000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Ryokan Yamazaki
Ryokan Yamazaki Kyoto
Yamazaki Kyoto
Yamazaki Ryokan
Ryokan Yamazaki Hotel Kyoto
OYO Ryokan Yamazaki
Ryokan Yamazaki Kyoto
Ryokan Yamazaki Ryokan
Ryokan Yamazaki Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Ryokan Yamazaki
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Isabelle
17 de jul. de 2025
Isabelle
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabrice
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Fabrice
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
28 de maig de 2025
Juan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Aditya
14 de maig de 2025
Aditya
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kit
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kit
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Edisson
Viatge en família amb nens petits
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edisson
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Olivia
Viatge en grup
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivia
Estada de 14 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Alejandro
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronny
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronny
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edurne
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edurne
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sabrina
Viatge en parella
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabrina
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shannon
Viatge en grup
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shannon
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Bruno
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bom porém muito longe
Bruno
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Pierpaolo
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierpaolo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jinkwang
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가격 대비 좋은 숙소와 식사
Jinkwang
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Lillian
Viatge en família
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Disappointing: shared living room.



Lillian
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Garrett
Viatge en parella
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Garrett
6/10, Acceptable
Michael
Viatge en parella
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Sandra
Viatge en família
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Sandra
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jordan
Viatge en parella, Viatge en grup
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordan
4/10, Deficient
チヒロ
17 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
チヒロ
Estada d’1 nit (nov. 2024)