Noku Kyoto
Hotel de luxe amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Noku Kyoto





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 108 €
19 de nov. - 20 de nov.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, no fumadors (King)

Habitació prèmium, no fumadors (King)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, no fumadors (Twin)

Habitació prèmium, no fumadors (Twin)
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors (King)

Habitació Deluxe, no fumadors (King)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors (Twin)

Habitació Deluxe, no fumadors (Twin)
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Estudi, frigorífic i microones, vistes a la ciutat

Estudi, frigorífic i microones, vistes a la ciutat
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (King)

Habitació, no fumadors (King)
9,8 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Twin)

Habitació, no fumadors (Twin)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

THE BLOSSOM KYOTO
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 2.390 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

205-1, Okura-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0861
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.8 de 10, Excepcional, 1.435 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 2640 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Noku Kyoto Hotel
Noku Kyoto
Noku Kyoto Hotel
Noku Kyoto Kyoto
Noku Kyoto Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Noku Kyoto
9,4
Magnífic
9,6
Neteja
9,0
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
david
Viatge en parella
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
david
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Tsz Hong, Los Angeles
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Tsz Hong
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
21 d’oct. de 2025
Roberto
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
wendy
Viatge en grup
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
wendy
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle Andrea Pilgram
Viatge en família
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle Andrea Pilgram
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
CHUI YING
Viatge en parella
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHUI YING
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
drake
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
drake
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Shin
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shin
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sawako
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sawako
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomomi
Viatge en família amb nens petits
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomomi
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Uchechi
Viatge en parella
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Uchechi
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
khashayar, Nashville
11 de set. de 2025
khashayar
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Michael
Estada de 10 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
quang
Viatge en família
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
quang
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lydia
Viatge en parella
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lydia
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Bahareh
25 d’ag. de 2025
Bahareh
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en família
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Wei, Aurora
10 d’ag. de 2025
Wei
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
NELLY DE JESUS
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NELLY DE JESUS
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
isabelle
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
isabelle
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Stephen
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Eiji
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eiji
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pontus Mats
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pontus Mats
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jitesh
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jitesh
Estada de 4 nits (jul. 2025)

















