Hotel apartament
MONday Apart Premium Kyoto Sta. Kamogawa
Hotel apartament amb cuina bàsica, molt a prop de Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament MONday Apart Premium Kyoto Sta. Kamogawa





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Menjador
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Menjador
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Rentadora i assecadora 2 en 1
Dormitoris
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 632 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

137 Shinhiyoshicho, Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 600-8141
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

MONday Apart Premium KYOTO Station
MONday Apart Premium KYOTO Station
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 425 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Preguntes freqüents
Opinions: MONday Apart Premium Kyoto Sta. Kamogawa
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Debra
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Debra
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
Viatge en família amb nens petits
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Florin, San Diego
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Florin
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Steve
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Graham
Viatge en parella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Graham
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Naomi
Viatge en parella, Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
?????????
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
?????????
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Darlene
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darlene
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Svetlana
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Svetlana
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dinesh
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Dinesh
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Srinivas
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Srinivas
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melodie
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melodie
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Raisa
Viatge en família amb nens petits
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raisa
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shreyans
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shreyans
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chi Ho
Viatge en parella
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chi Ho
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família amb nens petits
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brandon
Viatge en grup
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brandon
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Donny
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donny
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cory
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Cory
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rosemarie, Chicago
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosemarie
Estada de 4 nits (març 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels