Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kyoto Gion U-BELL Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, diversos llits, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, diversos llits, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, diversos llits, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
També et pot agradar

SOWAKA
Gion
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 92 opinions
Preu actual: 751 €
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

359-1 Kiyomoto-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0084
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.8 de 10, Excepcional, 1.103 opinions
Preu actual: 114 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 1600 JPY per adult i 1600 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
U-BELL HOTEL
U-BELL Hotel
Kyoto Gion U-BELL
Hotel Kyoto Gion U-BELL Hotel Kyoto
Kyoto Kyoto Gion U-BELL Hotel Hotel
Hotel Kyoto Gion U-BELL Hotel
Kyoto Gion U-BELL Hotel Kyoto
KYOTOGION U BELL HOTEL
U-BELL
Kyoto Gion U-BELL Hotel Hotel
Kyoto Gion U-BELL Hotel Kyoto
Kyoto Gion U-BELL Hotel Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Kyoto Gion U-BELL Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Lynn
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Lynn
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Christopher
27 d’abr. de 2025
Christopher
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en parella
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
10/10, Excel·lent
Kristin
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristin
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Ahmed-ziane
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ahmed-ziane
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kristina
Viatge en parella
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristina
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gurdeep
22 de març de 2025
Gurdeep
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Masaki
6 de març de 2025
Masaki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edgar
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arie
31 de gen. de 2025
Arie
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Arie
29 de gen. de 2025
Arie
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Wayne
27 de gen. de 2025
Wayne
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
yuya
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yuya
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Rozalie
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel to rest


Rozalie
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Navin
29 de des. de 2024
Navin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Eduardo
18 de des. de 2024
Eduardo
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Pichawi
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pichawi
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Vi
Viatge en parella
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vi
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jessilyn
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessilyn
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alfredo
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Solamente un pero…
Alfredo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kimball
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kimball
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Mario
31 d’oct. de 2024
Mario
Estada de 2 nits (oct. 2024)