Hotel Nami
Hotel a Kumano amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nami





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

772 1 Odomaricho, Kumano, Mie Prefecture, 519-4322
Sobre aquest allotjament
Hotel Nami
Allotjaments similars

Hotel New Palace
Hotel New Palace
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 239 opinions
Preu actual: 84 €
19 de des. - 20 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1100 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel NAMI Hotel
Hotel NAMI Kumano
Hotel NAMI Hotel Kumano
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Nami
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
THUC
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
THUC
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
KOUICHIROU
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KOUICHIROU
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shigeru
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shigeru
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Junichi
25 d’abr. de 2025
Junichi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
TAKUYA
25 de març de 2025
TAKUYA
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
??
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
位置較偏僻




Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
まさよ
11 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
まさよ
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Klim
Viatge en parella
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klim
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Aki
23 de des. de 2024
Aki
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Kagari
Viatge en família
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kagari
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Katsutoshi
Viatge de negocis
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katsutoshi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
性價比普通的酒店
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Kit
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kit
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
ROBERT
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
ROBERT
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
YAYOI
22 d’oct. de 2024
YAYOI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
FUMINORI
4 d’oct. de 2024
FUMINORI
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Po yue
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Po yue
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
HIDEYUKI
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDEYUKI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
MINORU
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
MINORU
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Tomoyuki
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Tomoyuki
Estada d’1 nit (jul. 2024)








