Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hometel Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Standard Room

Standard Room
També et pot agradar

Blue Tara Hotel Krabi Ao Nang
Ao Nang
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 414 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7 Maharaj Rd. Soi 10 Paknam, A.Muang, Krabi, Krabi, 81000
Sobre aquest allotjament
Hometel Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 150 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 150 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hometel Hotel Krabi
Hometel Hotel
Hometel Krabi
Hometel Hotel Hotel
Hometel Hotel Krabi
Hometel Hotel Hotel Krabi
Preguntes freqüents
Opinions: Hometel Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great little spot in Krabi town centre
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Edward, London
20 de maig de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
nice hotel near the touristic shops and good food
Edward
6/10, Acceptable
Lena
24 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Litet vandrarhem mitt i centrum!
Lena
8/10, Bo
sepnine
8 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
เป็นโฮสเทลชิคๆ เท่ๆ
sepnine
6/10, Acceptable
Kevin
11 de març de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Could do better
Kevin
8/10, Bo
Alphonse , Germany
6 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel, centrally located
Alphonse
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect voor een paar dagen!
Viatger verificat
8/10, Bo
진
8 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
생각보다 괜찮다
진
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
William, Dunfermline
7 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Perfect little stop off
William
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Mucho ruido
Viatger verificat
6/10, Acceptable
elisabeth, avignon
3 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
parfait pour une escale
elisabeth
2/10, Horrible
mk cha, seoul
26 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bad
mk cha
2/10, Horrible
Juha
26 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surkea.
Juha
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A hotel with all you need for a stop over in Krabi
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
A.P, phuket
12 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
便利
A.P
10/10, Excel·lent
Cynthia, Peru
6 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Linda habitación en el centro de krabi!
Cynthia
8/10, Bo
m-e, Montreal
9 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació