Dee Andaman Hotel
Hotel amb servei gratuït de transport per la zona i a prop de l'atractiu següent: Hospital de Krabi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Dee Andaman Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LED
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LED
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

45/19 Rattanadilok Road, Muang, Krabi, Krabi, 81000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

River Front Krabi Hotel
River Front Krabi Hotel
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 246 opinions
Preu actual: 30 €
taxes i impostos inclosos
3 de jul. - 4 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 500 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Dee Andaman
Dee Andaman Hotel
Dee Andaman Hotel Krabi
Dee Andaman Krabi
Dee Hotel
Dee Andaman Hotel Krabi, Thailand
Dee Andaman Hotel Hotel
Dee Andaman Hotel Krabi
Dee Andaman Hotel Hotel Krabi
Preguntes freqüents
Opinions: Dee Andaman Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Tea
26 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Motsvarar inte riktigt förväntningarna
Tea
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
David
Viatge en família
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Johnny
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dejligt, rent og roligt hotel
Johnny
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Johnny
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bedst hotel i Krabi
Johnny
Estada de 3 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Tony
27 de febr. de 2020
Tony
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
heinrich, osnabrück
Viatge en grup
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
heinrich
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Zoe
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zoe
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Chris, Norway
Viatge en grup
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Ian
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not a tourist spot BUT clean, lovely hotel
Ian
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
mats
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
mats
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Amit
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amit
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Maxime
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maxime
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Paul
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
clean and nicely appointed rooms
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
John
Viatge en família
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
John
Estada d’1 nit (jul. 2019)