Resort Hotel Umibenokajuen
Hotel a Konan amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Resort Hotel Umibenokajuen





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese Style)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, fumadors

Habitació amb dos llits individuals, fumadors
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, fumadors (Japanese Style)

Habitació amb dos llits individuals, fumadors (Japanese Style)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yasu-cho, Teiyama, 506-1, Konan, Kochi, 781-5622
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Kochi Tosa Resort & Spa
Mercure Kochi Tosa Resort & Spa
- Piscina
- Tot inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 109 opinions
Preu actual: 97 €
2 de set. - 3 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1650 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests traveling with a service animal must contact the property prior to arrival.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Resort Hotel Umibenokajuen Konan
Umibenokajuen Konan
Resort Umibenokajuen Konan
Resort Hotel Umibenokajuen Hotel
Resort Hotel Umibenokajuen Konan
Resort Hotel Umibenokajuen Hotel Konan
Preguntes freqüents
Opinions: Resort Hotel Umibenokajuen
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
30 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10, Excel·lent
NOHARA
30 de des. de 2022
NOHARA
Estada d’1 nit (des. 2022)
4/10, Deficient
hiroshi
6 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hiroshi
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Kyoko
12 d’ag. de 2022
Kyoko
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Robert
28 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Izumi
3 de des. de 2021
Izumi
Estada de 5 nits (nov. 2021)
6/10, Acceptable
MEGUMI
14 de nov. de 2021
MEGUMI
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
KEIKO
12 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KEIKO
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Yuka
8 de nov. de 2021
Yuka
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Hiroka
5 d’ag. de 2021
Hiroka
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
KOJI
1 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KOJI
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
MIHO
18 de març de 2021
MIHO
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
31 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Masaru
Viatge en família
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masaru
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
5 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
hiroko
23 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また利用したいホテルです。
hiroko
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
改善
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)