Tabist MENTEL Kitami
Hotel a Kitami
Galeria de fotos de l’allotjament Tabist MENTEL Kitami





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
21 de des. - 22 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Hollywood)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Hollywood)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals executiva, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-chome-7-8 Kita 7 Jonishi, Kitami, Hokkaido, 090-0047
Sobre aquest allotjament
Tabist MENTEL Kitami
Allotjaments similars

kitami TOWAHOTEL
kitami TOWAHOTEL
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 70 opinions
Preu actual: 52 €
21 de des. - 22 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Tabist MENTEL Kitami Hotel
Tabist MENTEL Kitami Kitami
Tabist MENTEL Kitami Hotel Kitami
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Tabist MENTEL Kitami
8,6
Excel·lent
9,8
Neteja
8,0
Comoditats
8,0
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
kota, SUMIDAKU TACHIBANA
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kota
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
JUNKO
Viatge de negocis
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
清潔感溢れるホテル
JUNKO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
NAOKI
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
もう泊まりません
NAOKI
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Gang
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gang
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ひろふみ
5 d’ag. de 2025
ひろふみ
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
CHIA CHING
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIA CHING
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
しょうへい
22 de juny de 2025
しょうへい
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
??
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
??
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
TOSHIO
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
HIROYUKI
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROYUKI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroyuki
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
???
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
HIROYUKI
8 de febr. de 2025
HIROYUKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kazunori
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazunori
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Hidenori
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hidenori
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Otsuji
30 de des. de 2024
Otsuji
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
KEIKO
Viatge en parella
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KEIKO
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ai Wei
Viatge en família
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ai Wei
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
JUNKO
Viatge de negocis
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
本当に素晴らしいホテル👏
JUNKO
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2024)








