Achilles Hotel
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Castell de Methoni
Galeria de fotos de l’allotjament Achilles Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Balcó moblat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Cortina opaca
Assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plateia Eleftherias, Methoni, Pylos-Nestoras, Peloponnese, 240 06
Sobre aquest allotjament
Achilles Hotel
Allotjaments similars

Mandarin Oriental, Costa Navarino
Mandarin Oriental, Costa Navarino
- Platja privada
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
10.0 de 10, Excepcional, 6 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de març, 0.50 EUR per allotjament i per nit
- Taxa municipal: del 1 de abril al 31 de octubre, 2.00 EUR per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 500 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Achilles Hotel
Achilles Hotel Pylos-Nestoras
Achilles Pylos-Nestoras
Achilles Hotel Hotel
Achilles Hotel Pylos-Nestoras
Achilles Hotel Hotel Pylos-Nestoras
Preguntes freqüents
Opinions: Achilles Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Stuart
Viatge en família
27 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Stuart
Estada de 7 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel in the center of Methoni
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2017)
2/10, Horrible
Jaime, New York
3 de set. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaime
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Ioannis, Αθηνα
5 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Πολυ καλο ξενοδοχειο. Σεβεται τον πελατη.
Ioannis
10/10, Excel·lent
Dorothy, Canada
18 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent value
Dorothy
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
ALEXANDRA, Москва
7 d’oct. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Хороший отель и городок-мечта
ALEXANDRA
10/10, Excel·lent
michel, france
20 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mérite le détour
michel
10/10, Excel·lent
sean, Toronto
26 de jul. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
beautiful
sean
10/10, Excel·lent
Joe H, Pinellas Park, Fl. U.S.A.
27 d’oct. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joe H
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’oct. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Pestre, France
2 d’oct. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pestre
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Ulf, Sweden
1 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent service
Ulf
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de jul. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relaxing place to be
Viatger verificat
8/10, Bo
OAP Travellers, Aberdeen
1 de febr. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Friendly, welcoming hotel in Methoni
OAP Travellers
6/10, Acceptable
Alessandro, Italia
14 de set. de 2012
Què no li ha agradat: Personal i servei
Hotel per famiglie
Alessandro
8/10, Bo
Letizia e Gas, Roma
8 d’ag. de 2012
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Hotel dignitoso senza pretese
Letizia e Gas
8/10, Bo
Robbie, Bermuda
25 de juny de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great for couples and business people.
Robbie
10/10, Excel·lent
Jim, Melbourne VIC, Australia
5 de maig de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will come again
Jim
10/10, Excel·lent
Christine and Graham, London, UK
10 de des. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Achilles Hotel, Methoni, Greece
Christine and Graham
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de des. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








