I-hotel @ Johor Bahru

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Aeon Mall Bukit Indah

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament I-hotel @ Johor Bahru

Suite familiar | Escriptori, planxa i posts de planxar i wifi gratuïta
Vestíbul
Servei de restauració
Interior
Interior

Opinions

6,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació triple Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Suite júnior

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 14 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite prèmium

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 14 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite familiar

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 14 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació superior

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 12 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 12 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
179 & 181, Jalan Bestari 1/5, Taman, Nusa Bestari, Johor Bahru, Johor, 81300

Què hi ha als voltants

  • Aeon Mall Bukit Indah - 2 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Sutera Mall - 3 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Paradigm Mall Johor Bahru - 5 minuts en cotxe - 6.0 km
  • Angsana Johor Bahru Mall - 6 minuts en cotxe - 7.5 km
  • Centre Comercial KSL City - 14 minuts en cotxe - 15.7 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Kempas Baru: 11 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Johor Baharu-Senai (JHB): a 29 min en cotxe

Restaurants

  • ‪玉麟美食中心 - ‬10 minuts a peu
  • ‪Restoran Ah Hua 亚华美味杂菜饭专卖店 - ‬11 minuts a peu
  • ‪Pizza Hut - ‬12 minuts a peu
  • ‪Restoran Tapino 乐乐火锅 - ‬4 minuts a peu
  • ‪Soul Thai Restaurant Bistro - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

I-hotel @ Johor Bahru

Hotel a prop de Paradigm Mall Johor Bahru
I-hotel @ Johor Bahru se situa a prop d'on és Aeon Mall Bukit Indah i t'ofereix tot el que necessites. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i caixa forta a la recepció
  • Servei de recepció obert les 24 hores, premsa gratuïta al vestíbul i dispensador d'aigua
Característiques de l'habitació
A I-hotel @ Johor Bahru, totes les habitacions ofereixen comoditats com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen dutxes
  • Televisors de pantalla plana de 32 polzades amb canals per cable
  • Servei de neteja diari, escriptoris i telèfons

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Dispensador d'aigua
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Bany

  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 17 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 12 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

i-Hotel Hotel Johor Bahru
i-Hotel Johor Bahru
OYO 411 I-Hotel Johor Bahru Hotel
OYO 411 I-Hotel Hotel
OYO 411 I-Hotel
I-Hotel Skudai Hotel Johor Bahru
I-Hotel Skudai Hotel
I-Hotel Skudai Johor Bahru
Hotel I-Hotel Skudai Johor Bahru
Hotel I-Hotel Skudai
Johor Bahru I-Hotel Skudai Hotel
OYO 411 I Hotel Johor Bahru
i Hotel Johor Bahru
I Skudai Johor Bahru
I Hotel Skudai
I hotel @ Johor Bahru
I-hotel @ Johor Bahru Hotel
I-hotel @ Johor Bahru Johor Bahru
I-hotel @ Johor Bahru Hotel Johor Bahru

Preguntes freqüents

I-hotel @ Johor Bahru accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a I-hotel @ Johor Bahru?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a I-hotel @ Johor Bahru?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a I-hotel @ Johor Bahru?

Registre de sortida: migdia.

On es troba I-hotel @ Johor Bahru?

Aquest hotel es troba a Bukit Indah. A més, tindràs Aeon Mall Bukit Indah a 2,2 km i Sutera Mall a 3,9 km. Paradigm Mall Johor Bahru i Hutan Bandar MPJBT també són a menys de 10 km.

Opinions

Opinions: I-hotel @ Johor Bahru

6,4

7,0

Neteja

7,2

Ubicació

6,8

Personal i servei

6,8

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 6 de 50 opinions
Puntuació 8: Bo. 18 de 50 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 12 de 50 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 50 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 50 opinions

Opinions

8/10, Bo

TEN KIAN

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2021)

8/10, Bo

Patricia

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei

overall the stay i would say is ok

the bed linens are not clean as well as the towels
Estada d’1 nit (febr. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I just stay for sleeping. Ok for the price.
Estada d’1 nit (des. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

i have no experience with this hotel yet since can't check in on time i should becaause of unavailable room but still in your offer hotel lisy(can't make sense really make trouble yo me &family which have 2 kids).i'm realy super dissapointed with expedia which offer room that unavailable but take my money.when call the customer service it take about 45minutes and ending wikth nothing.No action taken to refund my money.Please take action as soon as possible.Really bad experiece with expedia i swear.Please improve your service to makesure no happen again in future.Lastly pplease refund my money ASAP.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Barely made it

Check in was prompt. No elevator here, all stairs! Rooms are obviously dated. Bed was hard and rather uncomfortable, pillow were too flat. Toilet was bare without amenities. Towels had stains on them. Will not return
Estada d’1 nit (nov. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Photos of the property looked so good value but actual state is lousy sad to say
Estada d’1 nit (jul. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Disgustingly worst stays

The room booked was Junior Suite, the room has no basic amenities provision such as dustbin, towel were not provided, no remote control for the TV and the air-conditioner. The toilet was disgustingly dirty, and we were fooled by the pictures advertised in Hotels Apps. Overall, it was a nightmare.
Estada de 2 nits (abr. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Not A Place to Stay for Hotel Guest

The room was quite spacious and bed was comfortable. However, TV was working terribly with only 1 shaky channel. There was a phone in the room but it was not working either. No bottled mineral water but just a cup in the room for you to go out to the main corridor to get drinking water. At the start, I had to go down 3 floors to the counter staff to get an air-con remote control. There is no lift. The staff brought a master control and told us she can't give us a remote control because she only have 1 master control. In the middle of the night, around 4 pm, the air-con shut down on its own and I had to go 3 floors down again to ask the staff to come and check our air-con. Fortunately, it was able to restart. As you can guess, our sleep was disturbed. There's no security guard for your car if you are driving but there are car parking lots. Wifi was drifting in and out.
Estada d’1 nit (abr. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Cleanliness can be improved

Can’t be too choosy for this price. But cannot stand the water seepage from toilet ceiling which wet the unused torn towel. Better bring your own towel. Ants clawing on the room table. Heater not warm enough for showering...not suitable for family.
Estada d’1 nit (abr. 2019)

8/10, Bo

veronica

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Not too bad

Not too bad.. clean & good. Location have eateries.. But Grab sent us to another I-hotel nearby.
Estada d’1 nit (març 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
No cup, no bottled water, no premixed coffee, no disposable toothbrush staying at their suite.
Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

chee yee

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
No Amenities in the rest room
Estada d’1 nit (febr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Location is close to shops and food, covenient.
Estada de 2 nits (gen. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel photos are deceiving

Hotel is in bad condition and dont even bother to clean it daily.
Estada d’1 nit (nov. 2018)

2/10, Horrible

Oscar, London

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The room was cleaned only once in a 5 night long stay. Terrible WiFi
Estada de 4 nits (nov. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Water heater spoiled

Water heater spoiled, super cool, water slow.
Estada d’1 nit (oct. 2018)

8/10, Bo

Yashil, kuala Lumpur

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
coffee or tea should be provided. late checking was good even though i arrived after 1 a.m.
Estada de 2 nits (set. 2018)

8/10, Bo

Mohd

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2018)

6/10, Acceptable

KM, Malaysia

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Water heater not functioning. Complained to the hotel staff but no action was taken. Very disappointing.
Estada de 2 nits (ag. 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

No tooth brush No mineral water

No tooth brush No mineral water, needs to bring cup to get water to drink from outside your hotel room. Water pressure is low & can’t show properly.
Estada d’1 nit (nov. 2017)

6/10, Acceptable

wanthanee, p

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Wi fi แรงดีมากๆ

น่าจะมีลิฟต์ จะได้สะดวกกว่านี้ โรงแรมน่ารัก สะดวก สะอาด ปลอดภัย

6/10, Acceptable

Xin Yi

Què no li ha agradat: Neteja

Worth for the price.

You pay what you get, cleanliness can be improved.

2/10, Horrible

farid

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bad

Overall bad.