Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel 193





Opinions
4,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Llits addicionals
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Llits addicionals
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Llits addicionals
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Llits addicionals
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Llits addicionals
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.33, Jalan Molek 2/3, Taman Molek, Johor Bahru, Johor, 81100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fully Hotel Johor Jaya
Fully Hotel Johor Jaya
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
- Servei de neteja
6.0 de 10, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel 193 Johor Bahru
Hotel 193
193 Johor Bahru
Hotel 193 Hotel
Hotel 193 Johor Bahru
Hotel 193 Hotel Johor Bahru
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel 193
Opinions
4,6
4,0/10
Neteja
4,8/10
Personal i servei
4,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
11 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Sek Kok
16 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sek Kok
Estada de 2 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
12 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stupid stand
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
27 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
'Super' budget hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Low price but you get what you pay for
Viatger verificat
4/10, Deficient
Rashidah
9 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Never to take up this hotel again. Not worth.
Rashidah
4/10, Deficient
Rohaizad bin yusoff
2 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Unhappy treatment
Rohaizad bin yusoff
4/10, Deficient
lieww, chiang mai
8 de des. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
worth as you pay
lieww
4/10, Deficient
Viatger verificat
26 d’ag. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Ruth
10 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació