Grand Hallmark Hotel Johor Bahru

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Johor Bahru amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hallmark Hotel Johor Bahru

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni | 1 dormitori, cobrellits, minibar i caixa forta a l'habitació
Habitació Deluxe, 2 llits individuals | 1 dormitori, cobrellits, minibar i caixa forta a l'habitació
Interior
Àrea amb seients del vestíbul
Restaurant

Opinions

6,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament disponible
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions

Habitació triple superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació individual Deluxe, 1 llit individual

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Dormitoris
Un cobrellit
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació Deluxe, 2 llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Superior Triple Room

  • Capacitat per a 3

Deluxe Single Room without Window

  • Capacitat per a 1

Deluxe Double Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe Twin Room

  • Capacitat per a 2
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
No. 32, Jalan Molek 2/2, Taman Molek, Johor Bahru, Johor, 81100

Què hi ha als voltants

  • AEON Tebrau City - 3 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Hospital Sultan Ismail - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Centre Comercial Toppen - 4 minuts en cotxe - 3.8 km
  • Parc d'Aigua i Aventura Austin Heights - 5 minuts en cotxe - 4.9 km
  • Centre Comercial KSL City - 9 minuts en cotxe - 9.4 km

Com moure’s per la zona

  • Kempas Baru Station: 12 min en cotxe
  • Woodlands North RTS Station: 16 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Johor Baharu-Senai (JHB): a 33 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Restoran Ah Heng - ‬4 minuts a peu
  • ‪KopiLicious - ‬1 minuts a peu
  • ‪Daily Point Restaurant - ‬3 minuts a peu
  • ‪Every Day Kopitiam - ‬4 minuts a peu
  • ‪Let's Eat Restaurant - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Grand Hallmark Hotel Johor Bahru

Hotel a prop de Centre Comercial KSL City
Servei de bugaderia i tintoreria, un centre de negocis i un restaurant són només algunes de les comoditats que ofereix Grand Hallmark Hotel Johor Bahru. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Esmorzar típic de la regió (de pagament), aparcament (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, sala de banquets i caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge, servei de recepció obert les 24 hores i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
Les 74 habitacions moblades individualment ofereixen espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat, a més de comoditats com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Cobrellits i llits addicionals (de pagament)
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador de disseny
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Frigorífics petits, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Idiomes

Xinès (mandarí), anglès, indonesi i malai.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions
  • Aparcament a les instal·lacions (recàrrec)
  • Aparcament de llarga durada a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar de gastronomia local de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 30 MYR per adult i 15 MYR per nen
  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic petit
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Alarma antiincendis visual
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Notificació del timbre i del telèfon
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Construït l'any 2009
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Edredó de plomes
  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable i per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic petit
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 50.0 MYR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 30 MYR per adult i 15 MYR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 50.0 MYR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe

L’allotjament també es coneix com a

Grand Hallmark
Grand Hallmark Hotel
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru
Grand Hallmark Johor Bahru
Grand Hotel Hallmark
Grand Hallmark Johor Bahru
Grand Hallmark Hotel (Johor Bahru)
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru Hotel
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru Johor Bahru
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru Hotel Johor Bahru

Preguntes freqüents

Grand Hallmark Hotel Johor Bahru accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Grand Hallmark Hotel Johor Bahru?

Amb data 5 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Grand Hallmark Hotel Johor Bahru el dia 10 d’ag. de 2025 són d'almenys 26,08 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Grand Hallmark Hotel Johor Bahru?

Hi ha aparcament disponible per una taxa.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Grand Hallmark Hotel Johor Bahru?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Grand Hallmark Hotel Johor Bahru?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Grand Hallmark Hotel Johor Bahru?

Aquest hotel es troba a Johor Bahru, al bell mig de la ciutat, i a menys de 5 km de les atraccions següents: AEON Tebrau City, Hospital Sultan Ismail i Centre Comercial Toppen. Centre Comercial KSL City i Sunway College Johor Bahru també són a menys de 10 km.

Opinions: Grand Hallmark Hotel Johor Bahru

Opinions

6,4
Puntuació 10: Excel·lent. 12 de 90 opinions
Puntuació 8: Bo. 31 de 90 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 20 de 90 opinions
Puntuació 4: Deficient. 16 de 90 opinions
Puntuació 2: Horrible. 11 de 90 opinions

6,6/10

Neteja

6,8/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

6,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Takamasa

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Comoditats
入り口に近く、物音が大きい
Estada d’1 nit (juny 2025)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
The room I got have no window. Air circulation is not good. Ceiling and walls are with moulds. The sheets and towels could be cleaner.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Rajasothi

Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Fazlina

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Repeat booking for staff. They happy to stay here
Estada d’1 nit (gen. 2025)

2/10, Horrible

kiyoshi

Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Chin Wei

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2024)

8/10, Bo

Yoshiyuki

Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
2部屋のうち1部屋に窓が無く カビ臭いような匂いしたのが残念でした スタッフの皆さんは明るくフレンドリーで 気持ちの良い時間を過ごす事が出来ました
Estada de 2 nits (jul. 2024)

6/10, Acceptable

Haffis

Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Checked in later than 3pm. Was assigned with an untidy room. The staff quickly replaced the room for a better one. A bit disappointed with the hotelier not replying my message. I asked if they have clothes iron. Ended up bringing my own but they already have one in their closet. Waste of energy imo. I like the bathroom shower though. I award the hotel 3 stars out of 5. Breakfast was meh.. Sausage a bit sour like it was from an old stock. Fried rice is very bland. Fries was not that good. The porridge and lychee lemon water was superb however. Fried noodle was better than the fried rice. The mushroom soup was too watery. Kudos to the staffs serving at their cafe. I had to pay for my kid's meal since the free breakfast is for 2. But they demand to pay on the spot. Can't bill the kid's breakfast voucher into my bill. I'm not trustworthy I guess.
Estada d’1 nit (maig 2024)

2/10, Horrible

JHEEVA

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
We booked the hotel because of a family emergency and in the rush, made an error with the dates. I accidentally booked for the following week. When we arrived at the hotel, I explained the error and asked if we could move the dates a week earlier. The hotel refused. We therefore had to pay twice. It was a genuine error but the hotel did not care. All the staff could say was, "Must ask Boss" but nothing ever happened. Additionally, the condition of the property and is nothing like the pictures. It is a complete misrepresentation. The hotel and rooms were dingy, dirty and with unpleasant odour. I would highly recommend avoiding this hotel at all cost.

4/10, Deficient

TOMOHIRO

Estada d’1 nit (març 2023)

4/10, Deficient

lee

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
i hope can more clean and make sure line are in good condition

2/10, Horrible

?

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
雨もりしてトイレ・バスが水浸しになった。バスタオルが洗濯してあるのは当然だけど、かなり古く色がくすんでいた。
Estada de 7 nits (jul. 2022)

8/10, Bo

SEE

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Suitable for business trip, easy to find restaurant.
Estada de 2 nits (abr. 2022)

6/10, Acceptable

YUN

Estada de 2 nits (març 2022)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2022)

4/10, Deficient

minah, jb

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2020)

6/10, Acceptable

Anonymous, KL

Viatge de negocis
Below expectation, for 1 night biz stay purposes ok but not for leisure.
Estada d’1 nit (ag. 2020)

8/10, Bo

Hamzah

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Maybe will reconsider to check in again....

Everything is ok except that for a two nights stay,it was quite bored. This is due to the TV system is not working. It was not inform prior to check in until we as guest raised the problem. The hotel should provide rate discount due to this situation.....
Estada de 2 nits (jul. 2020)

8/10, Bo

Hamzah

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Worth and nice location
Estada de 3 nits (març 2020)

6/10, Acceptable

YOU YOUNG

Estada de 4 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

CHONG

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

baik

memuaskan
Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

CHONG

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2019)

6/10, Acceptable

Azman

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Overall

Bilik agak sempit dengan ada tiang di tengah-tengah bilik. Bilik tiada tingkap, wayar tv berjuntai bahaya pd ank kecil. Sarapan bagus, bnyk pilihan.
Estada de 2 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It’s a nice hotel with big rooms. It’s clean enough and staff were friendly enough to provide what we need. It’s a bit far from main central area of JB
Estada d’1 nit (nov. 2019)