Grand Hallmark Hotel Johor Bahru
Hotel a Johor Bahru amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hallmark Hotel Johor Bahru





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe, 1 llit individual

Habitació individual Deluxe, 1 llit individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Dormitoris
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Superior Triple Room

Superior Triple Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Single Room without Window

Deluxe Single Room without Window
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 32, Jalan Molek 2/2, Taman Molek, Johor Bahru, Johor, 81100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Square Hotel
The Square Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei d’habitacions
8.2 de 10, Molt bé, 142 opinions
Preu actual: 22 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 30 MYR per adult i 15 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Grand Hallmark
Grand Hallmark Hotel
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru
Grand Hallmark Johor Bahru
Grand Hotel Hallmark
Grand Hallmark Johor Bahru
Grand Hallmark Hotel (Johor Bahru)
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru Hotel
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru Johor Bahru
Grand Hallmark Hotel Johor Bahru Hotel Johor Bahru
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hallmark Hotel Johor Bahru
Opinions
6,4
6,6/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rajasothi
20 de febr. de 2025
Rajasothi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fazlina
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fazlina
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
kiyoshi
10 de des. de 2024
kiyoshi
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Chin Wei
Viatge de negocis
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chin Wei
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Yoshiyuki
Viatge en grup, Viatge en família
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiyuki
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Haffis
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Haffis
Estada d’1 nit (maig 2024)
2/10, Horrible
JHEEVA
Viatge en parella
26 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JHEEVA
4/10, Deficient
TOMOHIRO
28 de març de 2023
TOMOHIRO
Estada d’1 nit (març 2023)
4/10, Deficient
lee
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
lee
2/10, Horrible
?
Viatge en família
23 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada de 7 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
SEE
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
SEE
Estada de 2 nits (abr. 2022)
6/10, Acceptable
YUN
22 de març de 2022
YUN
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)
4/10, Deficient
minah, jb
Viatge en família
3 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
minah
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Anonymous, KL
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2020
Anonymous
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Hamzah
Viatge de negocis
11 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Maybe will reconsider to check in again....
Hamzah
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Hamzah
Viatge de negocis
30 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hamzah
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
YOU YOUNG
3 de febr. de 2020
YOU YOUNG
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
CHONG
Viatge de negocis
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
baik
CHONG
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
CHONG
Viatge de negocis
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHONG
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Azman
Viatge en família
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Overall
Azman
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)