Le Grandeur Mangga Dua

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe amb un gimnàs i sauna

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Le Grandeur Mangga Dua

Exterior
Vestíbul
Piscina a l'aire lliure
Billar
S'hi serveixen dinars, sopars, esmorzars-dinars i plats de cuina xinesa

Opinions

7,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Banyera d’hidromassatge
  • Piscina
  • Spa
  • Aparcament inclòs
  • Gimnàs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Divan llit
  • 68 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Divan llit
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 1 llit individual

Habitació Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Divan llit
  • 34 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 1 llit individual

Habitació superior

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Divan llit
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 1 llit individual

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jl. Mangga Dua Raya, Jakarta, Special Capital Region of Jakarta, 10730

Què hi ha als voltants

  • Plaça Mangga Dua - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Mangga Dua - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Dunia Fantasi - 19 minuts a peu - 1.7 km
  • SeaWorld Ancol - 3 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Expo Internacional de Jakarta - 4 minuts en cotxe - 3.5 km

Com moure’s per la zona

  • Jakarta Kampung Bandan Station: 9 min a peu
  • Dukuh Atas MRT Station: 10 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Jakarta-Halim Perdanakusuma (HLP): a 49 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Kopi Kenangan - ‬7 minuts a peu
  • ‪Goffeé - ‬3 minuts a peu
  • ‪Bihun Bebek Beijing - ‬5 minuts a peu
  • ‪Pizza Hut - ‬2 minuts a peu
  • ‪Bakmi Naga - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Le Grandeur Mangga Dua

Hotel de luxe per a famílies a prop de Grand Indonesia
Aprofita que Le Grandeur Mangga Dua ofereix una botiga de queviures o una botiga a l'abast, un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció i una terrassa. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna o el bany turc o el hammam i dona't el gust amb un massatge. El restaurant restaurant cuina xinesa de les instal·lacions, Maystar, ofereix esmorzars dinars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una cafeteria i un jardí a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i caixa forta a la recepció
  • Botiga de regals o quiosc, servei de consergeria i porter o grum
Característiques de l'habitació
Les 347 habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, cartes de coixins i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Llits addicionals (de pagament), bressols gratuïts i divans llit
  • Banys parcialment oberts que ofereixen banyeres d'aigües termals i capçals de dutxa tipus cascada
  • Televisors LCD amb canals per cable i reproductors de DVD
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Xinès (mandarí), anglès, francès i indonesi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Bar o cafeteria
  • Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • L Avant Restaurant
  • Maystar

Activitats

  • Gimnàs
  • Parc infantil
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina d'hidromassatge
  • Piscina infantil
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Parc infantil
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Reproductor de DVD
  • Servei de cangur o de cura d'infants
  • Supermercat o botiga de queviures

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Supermercat o botiga de queviures

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Spa

  • Bany turc
  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 17 plantes
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Divan
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany parcialment obert
  • Banyera d'aigua termal
  • Barnussos
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Estació de connexió per a iPod
  • Reproductor de DVD
  • Televisor LCD amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 14:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 675000.00 IDR per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000 IDR per vehicle només l'anada.
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • Càrrec pel llit addicional: 675000.00 IDR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Dusit Mangga Dua
Dusit Mangga Dua Hotel
Dusit Mangga Dua Hotel Jakarta
Dusit Mangga Dua Jakarta
Grandeur Mangga Dua Jakarta Hotel
Grandeur Mangga Dua Hotel
Grandeur Mangga Dua Jakarta
Grandeur Mangga Dua
Le Grandeur Mangga Dua Hotel Jakarta
Le Grandeur Mangga Dua Jakarta
Le Grandeur Mangga Dua Hotel
Le Grandeur Mangga Dua Jakarta
Le Grandeur Mangga Dua Hotel Jakarta

Preguntes freqüents

Le Grandeur Mangga Dua té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Le Grandeur Mangga Dua accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Le Grandeur Mangga Dua?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Le Grandeur Mangga Dua?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 14:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Le Grandeur Mangga Dua?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Le Grandeur Mangga Dua ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 300000 IDR per vehicle.

On es troba Le Grandeur Mangga Dua?

Aquest hotel per a famílies és a Jakarta i es troba a la zona comercial. És a menys de 15 min a peu de Plaça Mangga Dua i Mangga Dua. Lokasari Plaza i Plaza Glodok també són a menys de 2 km. Jakarta Kampung Bandan Station és a 9 min a peu i Jakarta Jayakarta Station, a 10 min.

Opinions: Le Grandeur Mangga Dua

Opinions

7,2

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 29 de 174 opinions
Puntuació 8: Bo. 78 de 174 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 41 de 174 opinions
Puntuació 4: Deficient. 17 de 174 opinions
Puntuació 2: Horrible. 9 de 174 opinions

7,0/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

6,8/10

Comoditats

6,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The Hotel & rooms are old furniture need replace

The hotel is old and most of the things in the room are old and damage. The property and rooms must re-work condition.
Estada de 2 nits (febr. 2020)

8/10, Bo

RafatSedky, Egypt

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Place is a relaxing place for you and your family
Estada de 2 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 2 nits (oct. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Mannga due

Breakfast was ok but overall environmental is old.
Estada de 4 nits (set. 2019)

6/10, Acceptable

YOUNGIL

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

곰팡이 냄새

에어컨을 켜면 곰팡이 냄새가 납니다. 잠을 못잤어요
Estada de 3 nits (ag. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
建物やインテリの広さに余裕があってよいが、全体に古びている。
Estada d’1 nit (jul. 2019)

10/10, Excel·lent

khaled

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

رحله

مكان اقامه قريب من المولات .. يجمع بين اربع الى سته مولات .. راحه ونظافه وسعر بسيط
Estada de 2 nits (jul. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

マンガドゥアモール直結のホテル

クラブルームに宿泊しましたが部屋は喫煙ルームだし、VIPラウンジも喫煙でタバコ臭く、食べ物もドライフルーツとしょぼい果物位しかなく意味がありませんでした。モールに行くのは便利ですが、夜になると周囲は暗く、食べる店も徒歩圏にほぼないので、ホテル内で中華を食べました。そこは中国でした。
Estada d’1 nit (març 2019)

6/10, Acceptable

avanish

Què no li ha agradat: Neteja

ok hotel

the hotel services are not so good as it used to be earlier. this may be the reason there were not many guests in the hotel.
Estada de 2 nits (abr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què no li ha agradat: Personal i servei
The staff was terrible I bought new soccer shoes left them in my room and when I came back they were gone. I asked the staff about them maybe cleaning staff misplaced them & they then proceeded to accuse me of lying and all they did was write a report and “opened” an investigation. They were so rude about the situation and accused me of lying but did nothing to try to reimburse my cost or finding my shoes.
Estada de 2 nits (abr. 2019)

4/10, Deficient

Bondy

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
設備老舊,還有蟑螂
Estada de 3 nits (abr. 2019)

8/10, Bo

UGO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Nella norma

Ambiente pulito, mobilio datato ma in ordine. Personale molto gentile e simpatico.
Estada d’1 nit (abr. 2019)

6/10, Acceptable

LIM

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Na

Room in poor condition It a old hotel
Estada de 2 nits (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
禁煙お願いしてたが、喫煙ルームだった為臭いが... 場所は
Estada de 3 nits (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Sim Moh

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

So so hotel

There are many young bb cockroaches in the toilet area..
Estada de 4 nits (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

Muhamad, kuala lumpur, my

Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Its near to shopping Mall Mangga Dua. Just walking distance but far from Mangga Square. The taxi around hotel is quite expensive! But i am sure its out of your control. At night its nothing we can do near that area because Mangga Dua is close early around 6pm. To find halal food court also far and not so many stall near the hotel. Its important for me and my family of 6 to travel far without private car
Estada de 2 nits (febr. 2019)

4/10, Deficient

PERVEZ

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Better avoid

Its better you remove this hotel from your list. Almost on the verge of Closure. Sub-standard Food in Breakfast, No Hygiene in Bathrooms, Very poor service, No one understand English. Old furniture. Dark Rooms
Estada de 3 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

rusmidi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

semua baik, bersih, nyaman

semua baik, bersih, nyaman.
Estada d’1 nit (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel & great staff but room cleanliness this visit was terrible.
Estada de 5 nits (gen. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel vieillissant, peu de travaux de rénovation durant les 20 dernières années. Chambre spacieuse, salle de bain correcte mais robinetterie d'y il y a 25 ans. Coffre de sécurité hors service. Réception TV aléatoire, Wifi très correct. Literie propre et en bon état. Breakfast abondant et bon . Parking facile à l'hotel avec la chambre.Prix très compétitif 39 Euros/nuit.. Bonne Localisation. Insonorisation du bruit extérieur bonne.
Estada de 2 nits (gen. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei
Since i booked the hotel via Expedia, i am not allowed a late check out at all. Lady staff is not too friendly when checking in with a big frown on her face as if i hv not made any bookings. Bfsat is good.
Estada de 2 nits (des. 2018)

4/10, Deficient

Jenny

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Retouching needed

Estada de 2 nits (des. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

This was my third, and probably the last visit to this hotel. They need a major renovation of the facility. At least they need to do drastic bug control measures. During my one week stay, the first thing I did when I got to the room was to kill roaches, at least 3 of them everyday. They were mostly in the bathroom but some also found on the TV cabinet and ON THE BED. The front desk kindly provided me an upgrade to the executive suite but I still saw them everyday and I also struggled with mosquitos. I saw mice in the restaurant and the lounge during my first and second visits. The restaurant served moldy cakes in the morning, the TV never picked up the signal and the remote didn't work correctly, the bell boy was insistent to carry my baggage and never left my room until got tipped. I emailed the hotel to ask about the payment after the visit but no reply. To be fair, most of the staff were friendly.
Estada de 7 nits (nov. 2018)