Anemon Fuar Hotel
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Mercat de Kemeralti
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Anemon Fuar Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per satèl·lit
Massatge a l'habitació
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per satèl·lit
Massatge a l'habitació
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran

Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Dormitori independent
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1362 Sokak No: 57, Alsancak, Izmir, Izmir, 35210
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Alion Hotel
Alion Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Bar
- Servei de neteja
9.2 de 10, Fantàstic, 168 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es poden sol·licitar bressols per un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 13.0 TRY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Anemon Fuar
Anemon Fuar Hotel
Anemon Fuar Hotel Izmir
Anemon Fuar Izmir
Anemon Fuar Hotel Hotel
Anemon Fuar Hotel Izmir
Anemon Fuar Hotel Hotel Izmir
Preguntes freqüents
Opinions: Anemon Fuar Hotel
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
28 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (juny 2020)
6/10, Acceptable
Ediz
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ediz
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Damla
Viatge de negocis
18 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja
Damla
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Alper
Viatge de negocis
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anemon fuar is the best
Alper
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
murat
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
murat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Levent
Viatge de negocis
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Levent
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Zekeriyya
Viatge en grup
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zekeriyya
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Efe
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Efe
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
SENDOGAN
Viatge en grup
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SENDOGAN
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Burhan
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Burhan
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Bulent
Viatge de negocis
30 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bulent
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
fatih mehmet
Viatge de negocis
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fatih mehmet
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Klima sıkıntı.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Nadir
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadir
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
adil
Viatge de negocis
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
adil
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Fatih
Viatge de negocis
18 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fatih
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Sinan
Viatge de negocis
14 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sinan
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
fatih mehmet
Viatge de negocis
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fatih mehmet
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Doruk
Viatge de negocis
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doruk
Estada d’1 nit (nov. 2019)
2/10, Horrible
Kaan
26 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kotu bir konaklamaydi
Kaan
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Göksu
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Göksu
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Mehmet
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
ERKAN
20 de nov. de 2019
ERKAN
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Halil
Viatge de negocis
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Halil
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Mustafa
Viatge de negocis
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada d’1 nit (nov. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels