Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Maroon Bosphorus





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, vistes al mar

Suite Deluxe, vistes al mar
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, accessible

Habitació doble Deluxe, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, accessible, vistes al mar

Suite júnior, accessible, vistes al mar
El més destacat
Balcó moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
També et pot agradar

Swissotel The Bosphorus Istanbul
Beşiktaş
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 1.021 opinions
Preu actual: 251 €
taxes i impostos inclosos
2 de set. - 3 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ömer Avni Mah. Inönü Cad., Gümüssuyu Palas Apt., Istanbul, Istanbul
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40 TRY per persona només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Maroon Bosphorus Hotel Istanbul
Maroon Bosphorus Hotel
Maroon Bosphorus Istanbul
Maroon Bosphorus
Maroon Bosphorus Hotel
Maroon Bosphorus Istanbul
Maroon Bosphorus Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Maroon Bosphorus
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gayet iyi
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Farzam, Austria, vienna
Viatge en parella
7 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Farzam
Estada de 4 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Max, Köln
Viatge en parella
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Max
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
ismail sercan
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ismail sercan
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
kemal
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Teşekkürler
kemal
Estada d’1 nit (set. 2019)
2/10, Horrible
Farid, Amman, Jordan
20 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Farid
Estada de 5 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Angel
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angel
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Ahmet
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmet
Estada d’1 nit (ag. 2019)
4/10, Deficient
Fatih Burak
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hayal Kırıklığı
Fatih Burak
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Jose Daniel
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hôtel pour petit budget
Jose Daniel
Estada de 6 nits (maig 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Balkon ve kahvaltı
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Zakkas, Aalst., Belgium
Viatge en parella, Viatge en grup
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zakkas
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Köksal
8 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Müthiş konum, hayal kırıklığı otel..
Köksal
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
ali
5 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tabut
ali
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Engin
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Engin
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
alptekin
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
alptekin
Estada de 2 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Temizlik ve hizmet berbat
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Sefacan
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
İstanbul un en iyi manzarası
Sefacan
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
FATMA
1 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
FATMA
Estada de 2 nits (febr. 2019)