Dr. Cemil Bengu Caddesi, Hürriyet, Akar Sk. No:1, Istanbul, Caglayan, 34403
Què hi ha als voltants
Trump Towers Istanbul - 10 minuts a peu - 0.9 km
Centre Comercial i d'Entreteniment Istanbul Cevahir - 15 minuts a peu - 1.3 km
Plaça Taksim - 4 minuts en cotxe - 4.8 km
Palau de Dolmabahçe - 5 minuts en cotxe - 5.2 km
Torre de Gàlata - 7 minuts en cotxe - 7.0 km
Com moure’s per la zona
Estació de Mecidiyekoy: 1 min en cotxe
Estació de Caglayan: 5 min a peu
Istanbul (IST): a 39 min en cotxe
Restaurants
Starbucks - 1 minuts a peu
Dönerci Celal Usta - 3 minuts a peu
Mahall's Cafe - 1 minuts a peu
Cevahiroğlu Restoran - 2 minuts a peu
Doyuran Lokanta Until - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Le Premier House
Hotel a prop de Centre Comercial i d'Entreteniment Istanbul Cevahir
Le Premier House ofereix servei de bugaderia i tintoreria i més. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), assistència turística i per a la compra d'entrades i premsa al vestíbul
Caixa forta a la recepció, magatzem d'equipatge i servei de recepció obert les 24 hores
Als comentaris dels clients es diuen coses molt bones del bon estat de l'allotjament
Característiques de l'habitació
A Le Premier House, totes les habitacions tenen detalls com ara roba de llit d'alta qualitat i caixes fortes amb espai per a portàtils. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
Bressols gratuïts i llits addicionals gratuïts
Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) amb sol·licitud prèvia
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
Per a famílies
Bressol gratuït
Habitacions insonoritzades
Llit addicional gratuït
Comoditats
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Premsa al vestíbul
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Pas accessible en cadira de rodes
Més serveis
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Bressol gratuït
Llit addicional gratuït
Roba de llit d'alta qualitat
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit prèmium
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera i tetera
Minibar
Servei d'habitacions limitat
Altres
Aire condicionat
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Entrada amb clau mòbil
Habitacions insonoritzades
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Els llits addicionals són gratuïts
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 EUR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Premier House Apartment Istanbul
Premier House Istanbul
Premier House Aparthotel Istanbul
Premier House Aparthotel
Le Premier House Hotel
Le Premier House Istanbul
Le Premier House Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Le Premier House accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Le Premier House?
L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Le Premier House?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a Le Premier House?
Registre de sortida: migdia.
Le Premier House ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?
Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 20 EUR per vehicle.
On es troba Le Premier House?
Aquest hotel es troba a Kâğıthane i a menys de 2 km de les atraccions següents: Hospital Sisli Florence Nightingale i Centre Comercial i d'Entreteniment Istanbul Cevahir. Plaça Taksim i Bòsfor també són a menys de 5 km. Estació de Caglayan és a 5 min a peu i Sisli Station, a 16 min.
Opinions: Le Premier House
Opinions
5,0
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 14 de 85 opinions
10-Excel·lent
14
Puntuació 8: Bo. 12 de 85 opinions
8-Bo
12
Puntuació 6: Acceptable. 12 de 85 opinions
6-Acceptable
12
Puntuació 4: Deficient. 7 de 85 opinions
4-Deficient
7
Puntuació 2: Horrible. 40 de 85 opinions
2-Horrible
40
4,6/10
Neteja
5,0/10
Personal i servei
5,8/10
Comoditats
4,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2/10, Horrible
Siriya
Viatge en família
20 de febr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible hotel
We reserved a 2 bed studio which showed on the photo a photo of their deluxe room. When we went there They said reservation is gone and they will give the deluxe room for 1 night and then the following day different rooms. I was very annoyed when he said this and the next day we was shown different room which was two bedroom but not like it was described in description. I assumed the two studio separate bed was within the same apartment. But he kept saying that I reserved 2 separate studio not in same apartments. Anyway then we had to accept a small apartment with 1 single bed and 1 double bed in same room with my 24 year son. The condition of the bed and pillows and duvets were in bad state. They plates and sink was horrible and had no liquid and scourer to wash . There was only 1 cereal bowl and due to the condition we didn’t want to use it. The shower room was discussing too. It was very old and worn out . The bathroom door was a struggle to open when locked from inside because the knob was rusty . Everything about the toilet was rusty and horrible. The curtains did not cover the whole window so light came in after sunrise. The hotel staff do not speak and understand English. It was a nightmare and we had no choice . I would not give 1 star at all
Siriya
Estada de 7 nits (febr. 2022)
4/10, Deficient
Kudret
3 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kudret
Estada de 6 nits (gen. 2022)
2/10, Horrible
samuel
31 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zero
My stay was canceled by the hotel because I arrived late at night
samuel
Estada de 3 nits (gen. 2022)
2/10, Horrible
sena
13 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kötü...
sena
Estada d’1 nit (gen. 2022)
2/10, Horrible
Müslüm
24 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Müslüm
Estada de 3 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Frances
13 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff were really nice, smiley and printed my pcr test out for me before my flight.
Frances
Estada de 3 nits (des. 2021)
8/10, Bo
MUJIBUR RAHMAN
30 de nov. de 2021
MUJIBUR RAHMAN
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Daniela
Viatge en grup
28 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Very good location near to the metro station Caglayan. The hotel is ok, not very cosy but cheap.
Daniela
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok for the price you pay
This is good place to stay if you don't mind so much about cleaness. The bathroom is very diry, the room table shaking, but most of their workers are very friendly.
Viatger verificat
Estada de 8 nits (nov. 2021)
2/10, Horrible
selen
Viatge en grup
1 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
selen
Estada de 2 nits (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Bilge
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bilge
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Senanur
15 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Senanur
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Akin
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
En berbat otel
Bir ay öncesinden rezervasyon yaptığım halde, gittiğimde çifte rezervasyon yapıldığını gördüm. Berbat bir odada geceyi geçirmek zorunda kaldım. Otelin yanına bile yaklaşmayın.
Akin
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Furkan
Viatge en grup
5 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Odayi başkasına verdiler
Oraya gittigimiz de onceden rezevasyoj yaptigim odayi haber vermeden baskasina vermisler.İnsan bi arar en azindan ortada kalmistim öylece.Cok fazla guvenmeyin demek istedigim bu
Furkan
Estada d’1 nit (set. 2021)
6/10, Acceptable
Naveed
2 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naveed
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
Burak ruhi
Viatge de negocis
29 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Berbat bir deneyim UZAK DUR
İlk girişte boş oda olmadığını söylediler fiyat farkı istediler daha sonra müdür bekledim tam 2 Saat hotelsi aradım yarım saat geçti odaya ek ücret vermeden giriş yaptım fakat otel odasında uyuyamadım çarşaflar pis yastıklar leş gibi kokuyordu üstüne oda temizliği sıfır bu oteli hotelsin listesinden kalkması gerekiyor
Burak ruhi
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
FERHAT
26 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BERBAT
Kötü çok temizlik kötü hizmet kötü vs. Tavsiye etmiyorum
FERHAT
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
Burhanettin
Viatge de negocis
23 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Burhanettin
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
ihlas
Viatge en grup
16 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I have stayed in lots of hotels but this was the worst place I have ever been. Hotel doesn’t have any breakfast. You can find a cheaper one and with breakfast. Internet connection was so bad. Rooms are clean and well designed. To be honest I don’t recommend this hotel to anyone.
ihlas
Estada d’1 nit (set. 2021)
4/10, Deficient
mehmet ali
Viatge en família
9 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mehmet ali
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
Adiba
Viatge en família
10 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Personeels waren onervaren, onprofessioneel, onvriendelijk en zelfs onbeschoft.
Adiba
Estada de 24 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The reception was helpful getting a SIM card
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Berkan
Viatge en grup
5 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Berkan
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Ayaz
Viatge de negocis
31 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació