Grand Star Hotel Bosphorus & Spa

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel al centre a Istanbul amb 2 restaurants i connexió amb el centre de convencions

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Grand Star Hotel Bosphorus & Spa

Balcó
Vista des de l'habitació
Lounge al vestíbul
Esmorzar diari d'estil bufet (350 TRY per persona)
1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat i minibar

Serveis populars

  • Bar
  • Spa
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 129 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
  • 21 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Suite familiar, 2 dormitoris, vistes al mar

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit doble i 3 llits individuals

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
  • 25 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació doble o amb dos llits individuals Club, 1 llit doble o 2 llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació triple superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals O BÉ 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació familiar

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
2 Banys
  • 40 metres quadrats
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals

Estudi Deluxe

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • 50 metres quadrats
  • Capacitat per a 5
  • 2 llits de matrimoni i 1 llit individual

Habitació Deluxe

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 1 sofà llit individual

Suite Deluxe

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
  • 46 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 sofà llit individual

Habitació doble o amb dos llits individuals superior

El més destacat

Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • 25 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual O BÉ 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Siraselviler Cadessi No: 45/1 Taksim, Istanbul, Istanbul, 34437

Què hi ha als voltants

  • Plaça Taksim - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Avinguda d'Istiklal - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Galataport - 12 minuts a peu - 1.0 km
  • Palau de Dolmabahçe - 12 minuts a peu - 1.0 km
  • Torre de Gàlata - 2 minuts en cotxe - 2.2 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Beyoglu: 19 min a peu
  • Taksim Station: 1 min a peu
  • Istanbul (IST): a 46 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬1 minuts a peu
  • ‪Hafız Mustafa - ‬1 minuts a peu
  • ‪Faruk Güllüoğlu - ‬1 minuts a peu
  • ‪The Marmara Taksim Lobby Lounge - ‬1 minuts a peu
  • ‪Taksim Tepe - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Grand Star Hotel Bosphorus & Spa

Hotel de 4 estrelles a prop de Avinguda d'Istiklal
Plaça Taksim i Torre de Gàlata se situen a prop d'on és Grand Star Hotel Bosphorus & Spa, que ofereix una terrassa, una cafeteria i un jardí. Regala't un massatge tailandès a Star Spa, l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar i sopar. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una perruqueria i servei de bugaderia i tintoreria a la seva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i servei de consergeria
  • Servei de bugaderia, ascensor i magatzem d'equipatge
  • Allotjament lliure de fum, caixa forta a la recepció i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
Les 118 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Dutxes, assecadors de cabells i xampú
  • Televisors de pantalla plana de 23 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, bullidores elèctriques i calefacció

Idiomes

Anglès, persa, francès, alemany, rus i turc.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:00: 350 TRY per adult i 350 TRY per nen
  • 2 restaurants
  • S'ofereix un sopar cada dia per un cost addicional de 100 TRY; Cal reservar
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • AQUA
  • DION

Activitats

  • Spa complet

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 2 sales de reunions
  • Centre de negocis obert les 24 hores

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Spa complet

  • 3 sales de tractaments
  • Massatges tailandesos
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa obert cada dia

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
  • Terres de fusta dura a l'habitació

Més serveis

  • 1 edifici
  • 7 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Llar de foc al vestíbul
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Assecador de cabells
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 23 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:30.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 30.0 TRY per dia

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 350 TRY per adult i 350 TRY per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500 TRY per vehicle (només l'anada, 5 persones com a màxim).
  • Càrrec pel llit addicional: 30.0 TRY per dia.
  • Sopar a l'allotjament: 100 TRY.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 9040
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els menors de 5 anys no poden accedir a la piscina ni a la banyera d'hidromassatge, mentre que els menors de 13 anys només poden accedir a la piscina i a la banyera d'hidromassatge amb supervisió d'un adult.
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys

L’allotjament també es coneix com a

Grand Hotel Star
Grand Star Hotel
Grand Star Istanbul
Hotel Grand Star
Hotel Grand Star Istanbul
Star Grand Hotel
Grand Star Hotel Bosphorus Istanbul
Grand Star Hotel Bosphorus
Grand Star Bosphorus Istanbul
Grand Star Bosphorus
Grand Star Istanbul
Grand Star Hotel Bosphorus
Star Bosphorus & Spa Istanbul
Grand Star Hotel Bosphorus Spa
Grand Star Hotel Bosphorus & Spa Hotel
Grand Star Hotel Bosphorus & Spa Istanbul
Grand Star Hotel Bosphorus & Spa Hotel Istanbul

Preguntes freqüents

Grand Star Hotel Bosphorus & Spa accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Grand Star Hotel Bosphorus & Spa?

Grand Star Hotel Bosphorus & Spa no disposa d'aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Grand Star Hotel Bosphorus & Spa?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Grand Star Hotel Bosphorus & Spa?

Registre de sortida: 11:30.

Grand Star Hotel Bosphorus & Spa ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 2500 TRY per vehicle.

On es troba Grand Star Hotel Bosphorus & Spa?

Aquest hotel amb spa es troba a Taksim i a molt poca distància de les atraccions següents: Avinguda d'Istiklal i Plaça Taksim. Bòsfor i Galataport també són a menys de 15 min. Taksim Station és a 2 min a peu i Findikli Station, a 9 min.

Opinions: Grand Star Hotel Bosphorus & Spa

Opinions

5,2
Puntuació 10: Excel·lent. 7 de 43 opinions
Puntuació 8: Bo. 9 de 43 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 43 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 43 opinions
Puntuació 2: Horrible. 18 de 43 opinions

5,2/10

Neteja

4,8/10

Personal i servei

5,8/10

Comoditats

4,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Talha

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Looked like a warzone. Dirty. Very deceptive. My children were rejected from the pool because of their age. My reservation clearly stated that children above 5 years are allowed and below 13 need a parent to watch them. The next morning they said that it was a 18+ years plus pool. They couldn't provide any info on where it stated that kids are not allowed. Elevators not working. Looked like a building site. Torches on the roof. Not safe.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Ghadir

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Ali

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rooms were spacious and location was great
Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

aidin, vancouver

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
.
Estada de 3 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Arash

Acceptable service and breakfast, reception with Persian and English conversation skills and good guidance and assistance, recommendable hotel considering the price
Estada de 2 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

Mostafa Al

Què no li ha agradat: Personal i servei
Bad service
Estada de 9 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Hanan

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
I was in an underground room, the stay was nice and the staff was welcoming and gentle. I had a problem with the smell in the bathroom.
Estada de 4 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Mert

Estada de 3 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

Rahim

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Extremely poor service in all aspects.

Such an experience never again. We had extremely poor service from the Manager and his staff. 1.When we first checked in around 2 pm and went into our room, we wanted to have a hot cup of tea. There was tea bags, sugar and powder milk but no tea cups or saucers. We called the reception but was told that the kitchen was closed. 2. The TV had not a single channel working. When we rang the reception, we were told they would send someone to fix it. The next day a technician came but was unable to fix it. Then on the third day the Manager came with another technician. They were able to fix one local news channel in English. The same evening when we returned to our room, that single English Channel was not working. We told the Manager and he said he will have it fixed again but till the date we checked out the TV was not fixed. 3. On the third afternoon of our stay, I was on the lift to come up to our floor. When I got to the 7th floor of our room, the lift would not open. I was stuck inside the lift for 15 minutes frantically pressing the alarm button but no one came to help. Then a customer on the ground floor pressed for the lift, it then started to go down and it then the lift opened. It was a terrifying experience. 4. On the third day, we went down for breakfast at 9.15am ( it normally close at 10am).. There was no milk for our tea and when we asked for milk, we were told that it had finished. We complained to the Manager, he said sorry, no milk.
Estada de 5 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

Naim

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Also das war das schlimmste Hotel was ich je erlebt hab. Nicht zu empfehlen
Estada de 5 nits (març 2025)

4/10, Deficient

Yigitcan

Estada d’1 nit (febr. 2025)

4/10, Deficient

Karam

Estada d’1 nit (febr. 2025)

2/10, Horrible

Sukru

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Tam bir rezilliktir.

Hayatımda kaldığım en kötü otel resepsiyon dan başlayan bir rezillik ve devamında odada hayal kırıklığı çalışanlar çok saygısız kesinlikle gidilmemesi gereken bir otel
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Alicja

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Hotel überzeugt mit freundlichem und zuvorkommendem Personal sowie sauberen, praktisch eingerichteten Zimmern mit sehr bequemen Matratzen. Das Frühstück war frisch wenn auch die Auswahl etwas größer sein könnte. Kleine Verbesserungen wie funktionierende Aufzüge und deutsche TV-Sender würden den Aufenthalt noch angenehmer machen. Insgesamt bietet das Hotel eine solide Unterkunft mit freundlichem Service und gute Lage , - wir haben uns wohlgefühlt!
Estada de 4 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Ziya

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada de 8 nits (febr. 2025)

2/10, Horrible

Yusuf

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

REZALET

Kesinlikle berbat. Sanki resepsiyonisti sanki tehdit ederek getirmişlerki, insan yerine konulursanız ne ala. Oda hijyenine 0 değil eksilerden bahsediyorum. Odamızda bi kaç tane böcek çıktı. Resepsiyona çözüm aramak için gittik, gösterdiği muameleden dolayı emniyete bildirmek zorunda kaldık. Kesinlikle sokakta bankta uyurum yinede bir daha önünden geçmem.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

2/10, Horrible

Jozef

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

Walid, CHEHIM

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Horrible Experience – Stay Away! I recently stayed at Grand Star Hotel, and it was one of the worst experiences I've ever had. The room was absolutely filthy—dust everywhere, stained sheets, and a terrible smell that made it unbearable to stay in. The bathroom was even worse, with mold in the shower, dirty towels, and clogged drains. The staff was just as bad except one lady called ELANOR. They were rude, unhelpful, and completely indifferent to any complaints. you need to call the reception 100 times and they don't take any action. 29/1/2025
Estada de 4 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Alaa

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Good
Estada de 4 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

Chris

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2025)

6/10, Acceptable

HAYDAR

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Hotel ist zu alt und ungepflegt. Frühstücksbuffet ist unzureichend. Tische, Teller, Gabeln, klassisch unhygienisch. Null Service keine Hygiene im Hotel.
Estada de 3 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

Lazize

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franchement faut secouer me cocotier pour e faire comprendra
Estada de 2 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

Latif

Viatge de negocis
Estada d’1 nit (gen. 2025)

6/10, Acceptable

raffaele

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel non per europei

Camera piccola e rumorosa tutto il giorno e notte, materassi vecchi. Colazione non europea, senza dolci, solo salato
Estada de 6 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Ammar

Estada de 16 nits (nov. 2024)