Karlidere Cad Iskender Sok No 8, Istanbul, Istanbul, 34674
Què hi ha als voltants
Centre Comercial Emaar Square - 20 minuts a peu - 1.7 km
Pont del Bòsfor - 5 minuts en cotxe - 6.3 km
Port de Kadıköy - 6 minuts en cotxe - 6.6 km
Santa Sofia - 11 minuts en cotxe - 11.4 km
Plaça Taksim - 12 minuts en cotxe - 12.9 km
Com moure’s per la zona
Estació de Kisikli: 20 min a peu
Estació de Bulgurlu: 2 min a peu
Aeroport Internacional d'Istanbul-Sabiha Gökçen (SAW): a 38 min en cotxe
Restaurants
Hacı Bekir Künç - Bulgurlu - 2 minuts a peu
Hacı Bekir Künç - 1 minuts a peu
Yeşilçam Kahve Evi - 3 minuts a peu
Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi - 2 minuts a peu
Beylerbeyi Profiterol - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Camlica Tower Hotel
Hotel a prop de Pont del Bòsfor
Camlica Tower Hotel, amb Centre Comercial Emaar Square a prop, ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció i servei de bugaderia i tintoreria. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació, amb 50 Mbps o més de velocitat. A més, els clients tenen un restaurant a la seva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
Aparcament sense assistència gratis
Registre d'entrada exprés, servei de consergeria i servei de recepció obert les 24 hores
Magatzem d'equipatge, assistència turística i per a la compra d'entrades i ascensor
Característiques de l'habitació
A Camlica Tower Hotel, totes les habitacions tenen avantatges com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i minibars (amb alguns articles gratuïts).
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen capçals de dutxa d'hidromassatge i articles de tocador gratuïts
Televisors LCD de 40 polzades amb canals prèmium
Armaris robers o de rebost, bullidores elèctriques i calefacció
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 08:00 a 10:30
Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
Un restaurant
Per a famílies
Habitacions insonoritzades
Comoditats
Armariets
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Accessibilitat
Ascensor
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Dutxa
Paper higiènic
Sabatilles
Tovalloles
Entreteniment
Televisor LCD de 40 polzades amb canals per satèl·lit prèmium
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Minibar gratuït (articles limitats)
Altres
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions insonoritzades
Planxa i taula de planxar
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 19000
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
çamlıca tower hotel
Camlica Tower Hotel Hotel
Camlica Tower Hotel Istanbul
Camlica Tower Hotel Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Camlica Tower Hotel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Camlica Tower Hotel?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Camlica Tower Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a Camlica Tower Hotel?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Camlica Tower Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 14 de 27 opinions
10-Excel·lent
14
Puntuació 8: Bo. 5 de 27 opinions
8-Bo
5
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 27 opinions
6-Acceptable
3
Puntuació 4: Deficient. 4 de 27 opinions
4-Deficient
4
Puntuació 2: Horrible. 1 de 27 opinions
2-Horrible
1
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Adem
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adem
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ismet
Viatge de negocis
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ismet
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Adem
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fiyat performans orani cok iyi
Personel yardimsever ozellikle Muhammed bey. Ayrica kahvalti guzel. Fiyat performans orani cok iyi.
Adem
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
ERDOGAN
15 de jul. de 2024
ERDOGAN
Estada de 2 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
DURSUN
Viatge en família
7 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Vasat
Vasat
DURSUN
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Emre
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karşılama samimiyet harika yalnız duşa şampuan koymanız gerekli ve TV kanallarının bir çoğu göstermiyor sabah kahvaltı harika teras manzaralı
Emre
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Wael
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
w
Wael
Estada de 5 nits (abr. 2024)
2/10, Horrible
Aysen
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Odanın kirliliği ve sistemden gözüken daha fazla alınması
Aysen
Estada d’1 nit (abr. 2024)
4/10, Deficient
Samet
31 de març de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Samet
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Dogukan
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dogukan
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Fatih
Viatge en família
19 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Renovatie gerekli…
Otel karşılaması güzeldi ama içerideki odaların kapıları kartlı değil normal anahtarli idi. diğeri de temizlik noktasında yerler oldukça eski ve yatak çarşafları da yırtıktı doğrusu tekrar geleceğimi düşünmüyorum
Fatih
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Fatih
4 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oda güzeldi ve temizliği çok iyiydi. Kahvaltı servisini de beğendim. Tavsiye ederim 👏👏👏
Fatih
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
christine
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Merveilleux et absolument féerique, je reviendrai très certainement
christine
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Isa
19 de des. de 2023
Isa
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Özmen
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Özmen
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Sohail
22 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sohail
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Ataman
10 de juny de 2023
Ataman
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Rizwan
Viatge en família
3 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff everyone was so nice specially the lady who works there would clean the room every day . All restaurants are on walking distance
Rizwan
Estada de 2 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Süleyman
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Das hotel braucht eine Renovierung
Personal sehr nett und freundlich
Süleyman
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Ilaf
22 de maig de 2023
Ilaf
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
Aylin
4 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicht sauber, sehr enges Zimmer
Ich kann die Kommentare über die tolle Sauberkeit nicht nachvollziehen. Leider war die Bewertung über die Sauberkeit der Hauptgrund warum ich das Hotel gebucht hatte. Es war ingesamt dreckig (überall Haare auf dem Boden, Flecken auf dem Boden, starker Gestank aus dem Abfluss im Bad)
Die Lage ist wie erwartet und gewollt sehr nah an der Metrostation "Bulgurlu". Insgesamt schien es eher eine Wohngegend sein wobei der Verkehr auch über geschlossene Fenster zu hören war. Ohrstöpsel haben mir geholfen, da ich einen sehr leichten Schlaf habe.
Aylin
Estada de 2 nits (abr. 2023)
4/10, Deficient
Ersin
23 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ersin
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Ocal
6 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ocal
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
mehmet
Viatge en família
25 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació