Waldhotel & Restaurant Zur Holzmühle
Hotel a Springe amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Waldhotel & Restaurant Zur Holzmühle





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Sala d'estar independent
Televisor
Sofà llit
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
També et pot agradar

Parkhotel Berghoelzchen
Hildesheim
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
8.8 de 10, Excel·lent, 450 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Holzmühle 1, Springe, NI, 31832
Sobre aquest allotjament
Waldhotel & Restaurant Zur Holzmühle
Allotjaments similars

Sporthotel Fuchsbachtal
Sporthotel Fuchsbachtal
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 289 opinions
Preu actual: 131 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 6.00 EUR per adult i 6.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 12.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Waldhotel Zur Holzmühle Hotel Springe
Waldhotel Zur Holzmühle Hotel
Waldhotel Zur Holzmühle Springe
Waldhotel Zur Holzmühle
Waldhotel & Restaurant Zur Holzmühle Hotel
Waldhotel & Restaurant Zur Holzmühle Springe
Waldhotel & Restaurant Zur Holzmühle Hotel Springe
Preguntes freqüents
Opinions: Waldhotel & Restaurant Zur Holzmühle
Opinions
6,4
7,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
23 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
7 de març de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Christian, Krefeld
18 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació














