Kamur Plaza Hotel
Hotel a Goianésia amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kamur Plaza Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 68 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Suite superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Bany privat
Barnussos
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Goiás, 561 - Barsanufo, Goianésia, GO, 76380-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel fazenda Pousada da serra
Hotel fazenda Pousada da serra
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Piscina infantil
6.4 de 10, 8 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Kamur Plaza Hotel Hotel
Kamur Plaza Hotel Goianésia
Kamur Plaza Hotel Hotel Goianésia
Preguntes freqüents
Opinions: Kamur Plaza Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 d’abr. de 2025
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ALESSANDRA
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALESSANDRA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
André L
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia muito agradável
André L
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
HELIO
2 de jul. de 2024
HELIO
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Gorki
28 de juny de 2024
Gorki
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de maig de 2024
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Homero
Viatge de negocis
13 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Homero
Estada de 3 nits (nov. 2023)
2/10, Horrible
Maria
17 de set. de 2023
Maria
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
PAULO C DE
9 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAULO C DE
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Ricardo
3 de jul. de 2023
Ricardo
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Marie
29 de març de 2023
Marie
Estada de 7 nits (març 2023)
8/10, Bo
Cárita
28 de febr. de 2023
Cárita
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Raphael Henrique
Viatge de negocis
17 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raphael Henrique
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
tereza
Viatge en grup
4 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada muito boa custo benefício.
tereza
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
MAGAYVER
4 de jul. de 2022
MAGAYVER
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Munir
Viatge en família
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bom hotel
Munir
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Claudia
Viatge en família
29 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Gustavo
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gustavo
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
JOSE
26 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ótima
JOSE
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Marcos Antônio
Viatge en família
15 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos Antônio
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Sergio
Viatge de negocis
6 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Custo Benefício
Sergio
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Fábio H
Viatge en grup
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima experiência
Fábio H
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Suelen
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suelen
Estada de 2 nits (febr. 2020)