Molo Resort Hotel
Hotel a gmina Osiek amb spa complet i un gimnàs 
Galeria de fotos de l’allotjament Molo Resort Hotel





Opinions
9,4 sobre 10, 
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat 
Calefacció 
Habitacions comunicades/contigües 
Televisor LED 
Cortines opaques 
Dormitoris 
Capçal de dutxa tipus cascada 
Un assecador de cabells 
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, terrassa

Habitació doble Comfort, terrassa
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó 
Aire condicionat 
Calefacció 
Habitacions comunicades/contigües 
Televisor LED 
Cortines opaques 
Dormitoris 
Capçal de dutxa tipus cascada 
Carregar totes les fotos de: Apartament, terrassa

Apartament, terrassa
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó 
Sala d'estar independent 
Aire condicionat 
Calefacció 
Habitacions comunicades/contigües 
Televisor LED 
Cortines opaques 
Dormitoris 
Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat 
Calefacció 
Habitacions comunicades/contigües 
Televisor LED 
Cortines opaques 
Dormitoris 
Barnussos 
Bany privat 
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ul. Glówna 231 A, gmina Osiek, Lesser Poland, 32-608
Sobre aquest allotjament
Molo Resort Hotel
Allotjaments similars

Hotel Galicja Wellness & SPA
Hotel Galicja Wellness & SPA
- Banyera d’hidromassatge
 - Esmorzar inclòs
 - Spa
 - S’admeten animals
 
9.0 de 10, Fantàstic, 429 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 PLN per dia.
 - Càrrec pel llit addicional: 100 PLN per nit.
 
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu. 
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva 
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva. 
L’allotjament també es coneix com a
MOLO RESORT
Molo Resort Hotel Hotel
Molo Resort Hotel gmina Osiek
Molo Resort Hotel Hotel gmina Osiek
Preguntes freqüents
Opinions: Molo Resort Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Carsten
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carsten
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Eric
9 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Angelika
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angelika
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Monika
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Monika
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marko
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
James
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good place to stay
James
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomasz
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomasz
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jacek
11 de gen. de 2025
Jacek
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sebastian
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastian
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Artur
Viatge en grup
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Artur
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Gerard
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good accommodation
Gerard
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Zuzana
Viatge en família
5 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Things to do.

Zuzana
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Ola Overseth
23 de jul. de 2023
Ola Overseth
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Martin
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Andreas, München
24 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Agnieszka
Viatge en família
1 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agnieszka
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Pamela
Viatge en grup, Viatge en família
21 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pamela
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Izabela
12 d’abr. de 2023
Izabela
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge en parella
11 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en grup
28 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
ilan
25 d’ag. de 2022
ilan
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Dina
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dina
Estada de 2 nits (ag. 2022)








