Amfitrió particular
Quintessa Hotel Chiba Funabashi
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: LaLaport
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Quintessa Hotel Chiba Funabashi





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica, no fumadors (Semi Double)

Habitació econòmica, no fumadors (Semi Double)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Twin Nonsmoking

Twin Nonsmoking
Carregar totes les fotos de: Semi-double Nonsmoking

Semi-double Nonsmoking
Carregar totes les fotos de: Double Nonsmoking

Double Nonsmoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-5-18 Minatocho, Funabashi, Chiba, 273-0011
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Double Funabashi
Hotel Double Funabashi
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 335 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 650 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 990 JPY per dia (a 100 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
QuintessahotelChibafunabashi
Quintessa Chiba Funabashi
Preguntes freqüents
Opinions: Quintessa Hotel Chiba Funabashi
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
そうた
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
そうた
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
アキオ
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
アキオ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
hanwool
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
hanwool
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
?
20 de maig de 2025
?
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
SHUNYA
19 de maig de 2025
SHUNYA
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
?
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Darrel
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darrel
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en parella, Viatge en grup
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
真也
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
真也
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaito
Viatge en parella, Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaito
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro, Santa Ana
Viatge en grup
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sophia
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophia
Estada de 13 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julio
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jesse
Viatge en grup
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesse
Estada de 8 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MIZUKI
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
MIZUKI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Abel
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abel
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yulisa
Viatge en grup
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yulisa
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chloe
Viatge en família amb nens petits
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chloe
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
SUETYAN
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUETYAN
Estada de 10 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
saki
Viatge en parella
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
saki
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Exstefon
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Exstefon
Estada de 16 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JUNGHYUN
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNGHYUN
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Keita
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keita
Estada d’1 nit (març 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets