RUA BARÃO DE PIUMHI 111 A, BAIRRO CENTRO, Formiga, 35570000
Què hi ha als voltants
Museu Municipal de Formiga - 8 minuts a peu - 0.7 km
Restaurants
Casa de Carnes Durango - 6 minuts a peu
Restaurante Bon Appetit - 2 minuts a peu
Monte Fuji - 4 minuts a peu
Big Bif Lanches - 7 minuts a peu
Quiosque Rotatória - 6 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Victor Plaza Hotel
Hotel amb tot inclòs
A Victor Plaza Hotel t'esperen un esmorzar d'estil bufet gratuït, servei de bugaderia i tintoreria i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
Servei de recepció obert les 24 hores, magatzem d'equipatge i ascensor
Televisió al vestíbul, caixa forta a la recepció i assistència turística i per a la compra d'entrades
Allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Victor Plaza Hotel, totes les habitacions tenen detalls com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i minibars.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
Televisors LCD de 29 polzades amb canals per cable
Servei de neteja diari, escriptoris i telèfons
Detalls del tot inclòs
Hotel ofereix un règim de tot inclòs, de manera que el preu de l'habitació ja inclou els àpats i les begudes (s'hi poden aplicar restriccions).
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament no disponible a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 06:30 a 10:00
Un restaurant
Activitats
Televisor en espais comuns
Per a famílies
Bugaderia
Dormitori independent
Sala d'estar
Comoditats
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Accessibilitat en cadira de rodes
Ascensor
Dispositius d'audició assistida
Seient del vàter elevat
Taulell de cuina i aigüera a poca alçada
Més serveis
2 plantes
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Bany privat
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor LCD de 29 polzades amb canals per cable
Menjar i beguda
Minibar
Servei d'habitacions limitat
Altres
Aire condicionat
Escriptori
Sala d'estar
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
1 animals de companyia en total
Només en determinades habitacions (s'apliquen restriccions); és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Victor Plaza Hotel Formiga
Victor Plaza Formiga
Victor Plaza Hotel Hotel
Victor Plaza Hotel Formiga
Victor Plaza Hotel Hotel Formiga
Preguntes freqüents
Victor Plaza Hotel accepta animals de companyia?
Sí, aquest allotjament admet animals de companyia (1 com a màxim).
Quant costa aparcar a Victor Plaza Hotel?
En aquest hotel no s'ofereix aparcament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Victor Plaza Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Victor Plaza Hotel?
Registre de sortida: migdia.
A Victor Plaza Hotel hi ha cap règim amb tot inclòs?
Sí, és un allotjament amb tot inclòs.
On es troba Victor Plaza Hotel?
Aquest hotel amb tot inclòs es troba a Formiga. A més, tindràs Museu Municipal de Formiga a 0,7 km i Llac de Furnas a 20,9 km.
Opinions: Victor Plaza Hotel
Opinions
7,2
Bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 10 de 49 opinions
10-Excel·lent
10
Puntuació 8: Bo. 18 de 49 opinions
8-Bo
18
Puntuació 6: Acceptable. 12 de 49 opinions
6-Acceptable
12
Puntuació 4: Deficient. 7 de 49 opinions
4-Deficient
7
Puntuació 2: Horrible. 2 de 49 opinions
2-Horrible
2
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6/10, Acceptable
FABIANO
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
FABIANO
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Raphael
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estacionamento muito ruim, quarto apertado. Wi-Fi horrível.
Raphael
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
FERNANDO
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
FERNANDO
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Patricia
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada de 4 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
chateaubriand
22 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Experiencia ruim
Quarto péssimo espaço, banheiro minúsculo, box banho não apropriado para banho,falta mesa de cabeceira ,tolha péssima, edreson sujo e colchao muito velho.
chateaubriand
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Josilene
14 de des. de 2024
Josilene
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Lino
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Lino
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Rhaysa
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Rhaysa
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
William
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Guilherme
Viatge de negocis
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guilherme
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Carlos Alberto
Viatge de negocis
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Boa opção para hospedagem de curyo prazo.
Otima localização, no centro da Cidade e proximo a comércio, bancos, cartórios e restaurantes. Quartos silenciosos, cama confortável. Garagem. Atendimenti e cafe da manhã bons.
Carlos Alberto
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Heveraldo
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Heveraldo
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Felipe
Viatge de negocis
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Dalva
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Experiência em Formiga
Hotel muito bom, atendimento das pessoas, excelente, café da manhã bom
Dalva
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Guilherme
Viatge de negocis
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guilherme
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
FLAVIA
24 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
O hotel não oferece conforto. Toalhas pequenas, chuveiro péssimo, atendimento tbem. Mas a cidade não oferece muitas opções!!!
FLAVIA
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Clóvis
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Satisfatória
Foi boa, somente não tinha vaga no estacionamento e o veiculo ficou na rua. Tirando isto, o restante foi bom!
Clóvis
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Kemersson
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kemersson
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Marcio
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcio
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
ANTONIO RESENDE
17 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
O hotel está precisando de serviços de manutenção, principalmente no banheiro e na fechadura do quarto (210), que ao fechá-la a chave sai antes de completar o giro
ANTONIO RESENDE
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Martha M Bonaccorsi
Viatge en família
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martha M Bonaccorsi
Estada d’1 nit (febr. 2024)
4/10, Deficient
glaucia
Viatge de negocis
22 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
caro, quarto minúsculo, chuveiro e espelho ruim
glaucia
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Cesar
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cesar
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Chrystian
23 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació