Hotel One Faisalabad
Hotel a Faisalabad amb esmorzar gratuït i servei gratuït de connexió amb l'aeroport
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel One Faisalabad





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran, bany privat

Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran, bany privat
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals, bany privat

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals, bany privat
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, bany privat

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, bany privat
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

99/C Peoples Colony, Faisalabad, 38040
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Faisalabad Serena Hotel
Faisalabad Serena Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
8.6 de 10, Excel·lent, 43 opinions
Preu actual: 110 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel One Faisalabad
One Faisalabad
Hotel One Faisalabad Hotel
Hotel One Faisalabad Faisalabad
Hotel One Faisalabad Hotel Faisalabad
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel One Faisalabad
Opinions
8,2
Molt bo
7,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de juny de 2025
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Darin, Humble
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Darin
Estada de 5 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Ahsan
Viatge en parella, Viatge en família
15 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ahsan
4/10, Deficient
Isidro
Viatge en parella, Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isidro
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
GEORGE, Clinton
20 de març de 2025
GEORGE
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kyle
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyle
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Craig, Beaverton
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Naveed
Viatge de negocis
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fsd stay
Naveed
Estada de 8 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Muhammad
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Muhammad
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Josphat Igadwa
Viatge de negocis
10 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josphat Igadwa
Estada de 4 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Abbas
1 de març de 2022
Abbas
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Mubeen
2 de jul. de 2021
Mubeen
Estada d’1 nit (juny 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 de febr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Naeem, Glasgow
10 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naeem
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Muhammad, Rawalpindi
26 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice
Muhammad
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Adil Shoaib
27 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rent hotell
Adil Shoaib
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets