Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bartmanns Haus





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 145 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual superior

Habitació doble per a ús individual superior
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard

Habitació doble per a ús individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Untertor 1, Dillenburg, Hesse, 35683
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Liebezeit
Liebezeit
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 37 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 45 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bartmanns Haus Dillenburg
Bartmanns Haus Dillenburg
Bartmanns Haus
Hotel Bartmanns Haus Hotel
Hotel Bartmanns Haus Dillenburg
Hotel Bartmanns Haus Hotel Dillenburg
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bartmanns Haus
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed hotel in Dillenburg
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Casper
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Casper
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raymond
Viatge en família
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond
Estada de 6 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Burkhard
18 de des. de 2024
Burkhard
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Jan
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Jan Fredrik
27 de set. de 2024
Jan Fredrik
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Rainer
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rainer
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Bo
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Karin
Viatge en família
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karin
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcel
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcel
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Rainer
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ordentliches Business-Hotel
Rainer
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Elge
Viatge en família
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elge
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Sandra
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sandra
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Huibert
Viatge de negocis
8 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel.
Huibert
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Thomas E.
Viatge en grup
24 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas E.
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Cor van der
3 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cor van der
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Johannes
28 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolles Stadthotel.
Johannes
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Lena
18 d’abr. de 2022
Lena
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Guenther
6 de març de 2022
Guenther
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Heiko
Viatge de negocis
31 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
Heiko
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Luis
18 de gen. de 2022
Luis
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
fabio
Viatge de negocis
16 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fabio
Estada de 3 nits (nov. 2021)