The Olives

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe a Dhaka amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Olives

Vista des de l'allotjament
Estudi en suite prèmium | 1 dormitori, minibar, caixa forta a l'habitació i decoració individual
Lounge al vestíbul
Vista des de l'allotjament
1 dormitori, minibar, caixa forta a l'habitació i decoració individual

Opinions

7,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Cuina
  • Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
  • Banyera d’hidromassatge
  • Aparcament disponible
  • Piscina
  • Esmorzar disponible

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Estudi en suite executiu

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
  • 120 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Estudi en suite prèmium

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
  • 232 metres quadrats
  • Vistes al llac
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Estudi en suite Deluxe

El més destacat

Balcó
Menjador
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic complet/congelador
  • 120 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

The Olives es troba a la vora d'un llac, a Gulshan, i té connexió amb un centre comercial. A més d'apreciar la bellesa natural de la regió a Parc de Dames de Gulshan i a Parc de Baridhara, també pots visitar Museu Nacional de Bangladesh i Museu de la Guerra de Liberació, imprescindibles per als aficionats a la cultura. Viatges amb nens? Porta'ls a Teatre Novo Bangabandhu Sheikh Mujibur Rahman i a Parc d'atraccions Jamuna.
Mapa
House 3, Road 126, Gulshan 1, Dhaka, 1212

Què hi ha als voltants

  • Hospital United - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Parc de Baridhara - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Estadi de l'Exèrcit de Bangladesh - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Cercle de Gulshan 1 - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Jamuna Future Park - 4 minuts en cotxe - 2.6 km

Com moure’s per la zona

  • Airport Railway Station: 25 min en cotxe
  • Dhaka (DAC-Aeroport Internacional Hazrat Shahjalal): a 25 min en cotxe

Restaurants

  • ‪The Great Kabab Factory - ‬5 minuts a peu
  • ‪Sultan's Dine, Gulshan - ‬5 minuts a peu
  • ‪Istanbul Restaurant - ‬5 minuts a peu
  • ‪North End Coffee Roasters - ‬8 minuts a peu
  • ‪Arax - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Olives

Hotel de luxe per a famílies a Gulshan
T'esperen un servei de recollida a l'aeroport gratuït, una terrassa i una cafeteria a The Olives. Per descansar i relaxar-te, visita la banyera d'hidromassatge. El restaurant restaurant cuina internacional de les instal·lacions, Strings, ofereix esmorzars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un jardí i servei de bugaderia i tintoreria a la seva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure amb un tobogan aquàtic
  • Aparcament sense assistència gratis i, a més, aparcament de llarga durada (de pagament)
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i accés a un centre de benestar a prop
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i cafè/te a les zones comunes
Característiques de l'habitació
Totes 53 habitacions, moblades individualment, ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i pel·lícules d'estrena, així com altres avantatges, per exemple, aire condicionat i sales d'estar independents.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador de disseny
  • Televisors LED de 42 polzades amb canals prèmium, reproductors de DVD i pel·lícules d'estrena
  • Sales d'estar independents, menjadors independents i cuines

Idiomes

Anglès.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de recollida a l'aeroport gratuït obert les 24 hores amb un horari preestablert
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament de llarga durada a les instal·lacions (4 USD per nit)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:00: 15 USD per persona
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Strings

Activitats

  • Centre de benestar
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina a l'aire lliure (accés per a clients)
  • Piscina d'hidromassatge
  • Televisor en espais comuns
  • Tobogan aquàtic

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Cuina a l'habitació
  • Dormitori independent
  • Frigorífic congelador de mida estàndard a l'habitació
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Menjador independent a l'habitació
  • Microones a l'habitació
  • Piscina a l'aire lliure
  • Rentadora i assecadora a l'habitació
  • Reproductor de DVD
  • Sala d'estar
  • Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació
  • Tobogan aquàtic

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Exterior

  • A la vora d'un llac
  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa

Spa

  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Dispositius d'audició assistida
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • 1 edifici
  • 12 plantes
  • Construït l'any 2014
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Consola de videojocs
  • Pel·lícules d'estrena
  • Pel·lícules de pagament
  • Reproductor de DVD
  • Televisor LED de 42 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cuina
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Frigorífic congelador de mida estàndard
  • Màquina de cafè exprés
  • Menjador independent
  • Microones
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Mobiliari exclusiu
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Rentadora i assecadora
  • Sala d'estar
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport; els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 18:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 16.0 USD per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 USD per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament de llarga durada: 4 USD per nit.
  • Càrrec pel llit addicional: 16.0 USD per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Olives Hotel Dhaka
Olives Dhaka
The Olives Residence & Suite Dhaka Division, Bangladesh
The Olives Hotel
The Olives Dhaka
The Olives Hotel Dhaka

Preguntes freqüents

The Olives té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

The Olives accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Olives?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Olives?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Olives?

Registre de sortida: migdia.

The Olives ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de recollida a l'aeroport gratuït (durant un horari preestablert).

On es troba The Olives?

Aquest hotel per a famílies és a Dhaka i es troba a prop de l'aeroport. És a menys de 15 min a peu de Parc de Dames de Gulshan, Hospital United i Ambaixada de Turquia. Ambaixada de Corea del Sud i Ambaixada dels Estats Units d'Amèrica també són a menys de 2 km.

Opinions: The Olives

Opinions

7,2

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 27 opinions
Puntuació 8: Bo. 12 de 27 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 8 de 27 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 27 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 27 opinions

7,8/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

7,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

6/10, Acceptable

ABDULLAH

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2019)

8/10, Bo

herman

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (set. 2019)

6/10, Acceptable

Dongcheol

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

None

Breakfast is always same. They need to serve different kinds of food like other hotels. I highly recommend that they should benchmark "Four point Hotel in Dhaka".
Estada de 11 nits (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Kam Yuen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (des. 2018)

6/10, Acceptable

Vikram, Mumbai India

very average stay .. POSITIVES :- 1) Location in gulshen 2 -- good for business. 2) Room size ( specially if you are a large family ) each room is about the size of an apartment with two rooms and two bathrooms and a Kitchenette 3) The staff were kind and courteous 4) Good breakfast NEGATIVES :- 1) Didnt like the decor of the room- brick work and unpainted walls ( maybe this was part of the look --but it looked incomplete) 2) Its a 3 star category hotel...not a 5 star as it looks in the pic- the pool was nice but the public washrooms were dirty 3) Dimly lit rooms 4) Small Restaurant
Estada de 3 nits (nov. 2018)

10/10, Excel·lent

BART

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

prima service

zeer ruime kamer, prima internet, zeer vriendelijke en gedienstige bediening, rustige straat,
Estada de 2 nits (nov. 2018)

8/10, Bo

SIJIN, 서울

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
전반적으로 괜찮은 서비스 헬스장은 비좁음 조식은 무난함 신문서비스 모기퇴치 서비스 좋음
Estada de 6 nits (set. 2018)

6/10, Acceptable

Abdur Rahim

Estada de 2 nits (set. 2018)

8/10, Bo

Shakil, Sydney, Australia

Friendly staff and great location

My experience was good but not great. Few changes will make it more enjoyable for future guests. For example: *Apartment size was quite big but storage facilities were not that great. *My executive suite didn't have microwave but it was organised on my 2nd day of arrival. *Funny fact is they had a ironing board without any electric iron. I didn't bother to ask for it. *Staff were friendly and helpful. But house keeping needs proper tool and more manpower. *Hotel security is good. Althougg it was quite awkward asking front desk staff to get access to the lift! Yes, you need to ask them every single time unless you want to use the stairs!
Estada de 4 nits (set. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Not 5 Star Hotel. Should be 3 star

Previously I found Expedia search results accurate but on this occasion Expedia said Olive Hotel as 5 Star & in my opinion it should be 3 Star if I compare with other 5 star hotels in Dhaka such as The Westin Hotel & around the world. Only one very small dark reastuarent back of the hotel with full of Mosquitos. Very small hotel reception area. Hotel location is undesirable etc
Estada de 4 nits (ag. 2018)

4/10, Deficient

WAI YI

Què no li ha agradat: Personal i servei

Need Improve

Good: Room is big. Bad: Poor house keeping. Bed is uncomfortable. Food Is not good. Service is bad.
Estada de 6 nits (jul. 2018)

8/10, Bo

정진

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2018)

10/10, Excel·lent

Ashish

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Stay in olive

Its was good in olive. Big room with with kitchen, double toilet and bathroom. 24 Hrs swimming and gym. Its amazing.

6/10, Acceptable

Willie

Què li ha agradat: Personal i servei
Staffs were great but condition of hotel so so. Not sure why but cant seem to get shower heater to work and hope can have some complimentary water in room will be nice
Estada de 2 nits (febr. 2018)

2/10, Horrible

David

Avoid

This hotel was outrageous. When I turned up, there was no room for me and I had to share with a colleague. No refund because 'already paid'. Merely offered a free airport transfer (worth about a third of the room rate). Hotel.com were also useless in trying to sort saying they could not do anything as the room had been paid for.
Estada de 2 nits (febr. 2018)

2/10, Horrible

John, Chicago, USA

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Not a good place to stay

I booked the hotel through Expedia about a month before my stay. When I arrived there they said I didn't have any reservation. I showed my itinerary from Expedia which showed I paid the total amount of $750 for 4 nights for a Executive Suits. They said since I booked too early I have to pay again because they don’t have any records of it. I told them to verify with Expedia but they said they would not do it and said I have to call Expedia and straight it up. When I called Expedia they said they sent everything to the hotel and they should have all my information. Expedia sent all my information again. Anyway, I had to go through hell to check in. Next day someone called me again said that I may have to pay again. They gave me a cheaper room even though I paid for a Executive Suits. I paid for two guests. My guest came the 2nd day but they would not let her stay at the hotel. The reason was I didn’t tell them about my guest when I checked in. After all these nonsense, I wanted to just check out and go to a different Hotel. When I called the front desk to talk to the manager he started to yelling at me saying I couldn’t check out because I was supposed to stay for 4 days and they would not give my money back. I stayed at Sonargoan, Sheraton and Lakeshore hotel in Dhaka many times before but never had this horrible experience. Also, the towels in the bathrooms are dirty and they stinks. Never staying there ever again.
Estada de 4 nits (des. 2017)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

員工態度很好

員工服務很好,但酒店外圍破爛,下雨後非常難行

6/10, Acceptable

Lee, Dubai

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja

Mosquitos

The rooms are accessible from outside and not an interior hallway like most hotels therefore it is easy for mosquitos to enter the room when you enter and exit. The hotel rooms are big like 2 bedroom flats but they are not very clean. Wipe your finger across the furniture and there is dirt. Maybe the rooms are too big so the workers are only focusing on cleaning the bathroom and changing sheets when customers leave, I don't know.

8/10, Bo

Milan, Czech Republic

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
small comfortable hotel, difficult accesible by car (many traffic jams in this area), big room, good breakfest, pleasant staff

8/10, Bo

Alfonso, Kuala Lumpur

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Superb Hotel Away from Traffic Noise

It was near to our client's office which was very convenient as we could walk to it saving lots of time avoiding the traffic. The security was superb and I made use of the gym a few days during my stay. Was extremely happy with the entire stay.

8/10, Bo

Thomas

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Thank u olives

We had a good stay and would return if we ever went back to Dhaka.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Great facilities, service could improve.

Room: great! No complaints. Clean, new furniture. Large windows with views of the city. Restaurant: Low quality food, but priced reasonably. Breakfast buffet has decent variety but loses its appeal after a few days. Amenities: Pool is pretty good. Hardly anyone uses it so it is easy to swim laps. Gym is small and lacks weight equipment, but is fine for people that just want to use the treadmill. Service: Overstaffed & undertrained. English skills and cultural awareness generally lacking.

8/10, Bo

Ian, Nottingham, UK.

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Would happily stay there again

I stayed at The Olives for 3 nights, all of which were very comfortable and the hotel staff were very good. The room was very clean and far more spacious than i was expecting, the bed was very comfortable. All areas of the hotel were very clean and tidy. Happy with the breakfast and dinner options in the hotel restaurant.

10/10, Excel·lent

Ram, Los Angeles, CA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Almost like an apartment with study, kitchen

Really spacious suite in congested Dhaka, strongly recommend this property

10/10, Excel·lent

Kamran, Bloomfield, Michigan, USA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent stay

Excellent service especially front staff manager Mr. Alam was on the ball.