Marino Royal Hotel
Hotel a Dhaka amb aparcament gratuït i connexió amb el centre de convencions
Galeria de fotos de l’allotjament Marino Royal Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 72 €
taxes i impostos inclosos
20 de nov. - 21 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, 1 dormitori, banyera, vistes a la ciutat

Habitació doble prèmium, 1 dormitori, banyera, vistes a la ciutat
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva (Executive Suite)

Habitació executiva (Executive Suite)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite reial, amb bany privat

Suite reial, amb bany privat
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Banyera d'hidromassatge
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

House-25, Road-03, Sector-03, Uttara, Dhaka, Bangladesh, 1230
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lakeshore Banani
Lakeshore Banani
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 137 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 10 USD per persona.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Marino Royal Hotel Dhaka
Marino Royal Dhaka
Marino Royal
Marino Royal Hotel Hotel
Marino Royal Hotel Dhaka
Marino Royal Hotel Hotel Dhaka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Marino Royal Hotel
8,4
Molt bo
8,6
Neteja
6,8
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
22 de juny de 2025
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KENJI, ageo city
Viatge de negocis, Viatge en grup
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
KENJI
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
SHINYA
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINYA
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
HUNG YU
26 de febr. de 2025
HUNG YU
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JUN YING
Viatge de negocis
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUN YING
Estada de 6 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
MARIO
Viatge de negocis
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
MARIO
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Mohammad
Viatge en família
29 de des. de 2024
Mohammad
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Stanford
27 de des. de 2024
Stanford
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
MARIO
Viatge de negocis
15 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MARIO
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
YOSHI
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Shower
YOSHI
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
KOJI, Nakakonoikecho 1-2-10
Viatge de negocis
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KOJI
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
AYUMI
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AYUMI
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Koji, Nakakonoikecho 1-2-10
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Koji
Estada de 12 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Preetam
30 de maig de 2024
Preetam
Estada de 8 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en grup
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Takahiro
Viatge de negocis
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Takahiro
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Koji, Nakakonoikecho 1-2-10
18 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Koji
Estada de 9 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Stephen, Bend
11 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Divya
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Divya
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
JUN YING
20 de set. de 2023
JUN YING
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
JENNIFER
Viatge de negocis
29 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JENNIFER
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Asish
19 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Asish
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
KENTARO
11 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KENTARO
Estada de 5 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Ralynn
24 de febr. de 2023
Ralynn
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
JENNIFER
Viatge de negocis
13 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JENNIFER
Estada d’1 nit (febr. 2023)








