La Vinci

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel a Dhaka amb un gimnàs i sauna

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament La Vinci

Vestíbul
Bar (a l'allotjament)
Roba de llit d'alta qualitat i llits addicionals
Bar (a l'allotjament)
Exterior

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Banyera d’hidromassatge
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Restaurant

Opcions d’habitació

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
54 KARWAN BAZAR, Dhaka, Dhaka Division, 1000

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Bashundhara City - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Square Hospital Limited - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Carrer Baily - 2 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Universitat de Dhaka - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • New Market - 4 minuts en cotxe - 2.6 km

Com moure’s per la zona

  • Airport Railway Station: 24 min en cotxe
  • Dhaka (DAC-Aeroport Internacional Hazrat Shahjalal): a 24 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Farmgate Restaurant & Chinese - ‬12 minuts a peu
  • ‪The Green Lounge Restaurant - ‬14 minuts a peu
  • ‪Shaptodinga Restaurant - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Sevenhill Restaurant - ‬12 minuts a peu
  • ‪Cooker's 7 - ‬8 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

La Vinci

Aspectes destacats de l'allotjament
Aprofita que La Vinci ofereix un servei de connexió amb l'aeroport, una bugaderia i un gimnàs. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna o la sala de vapor. El restaurant de les instal·lacions, La Villa Restaurant, ofereix esmorzars, dinars, sopars i àpats lleugers. Els clients també trobaran un centre de negocis i una banyera d'hidromassatge.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i sala de banquets
  • Ascensor, premsa gratuïta al vestíbul i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
Totes 51 habitacions tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar diari de pagament disponible
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • La Villa Restaurant

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina d'hidromassatge
  • Sala de vapor
  • Sauna

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Premsa gratuïta al vestíbul

Serveis per als clients

  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 15 plantes
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Tovalloles

Entreteniment

  • Canals per cable i per satèl·lit

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1600 BDT per persona només l'anada.
  • L'ús de llits addicionals té un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Best Western Vinci
Best Western Vinci Dhaka
Best Western Vinci Hotel
Best Western Vinci Hotel Dhaka
Best Western Dhaka City
BEST WESTERN La Vinci Hotel Dhaka Division, Bangladesh
Dhaka City Best Western
La Vinci Hotel
La Vinci Dhaka
La Vinci Hotel Dhaka
Best Western La Vinci Hotel

Preguntes freqüents

Quant costa aparcar a La Vinci?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a La Vinci?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.

La Vinci ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 1600 BDT per persona.

On es troba La Vinci?

Aquest hotel es troba a Dhaka i a menys de 2 km de les atraccions següents: Centre Comercial Bashundhara City, Hatir Jheel i Teatre Novo Bangabandhu Sheikh Mujibur Rahman. Parc Ramna i Mesquita Nakhalpara Sapra també són a menys de 2 km.

Opinions: La Vinci

Opinions

6,6
Puntuació 10: Excel·lent. 5 de 58 opinions
Puntuació 8: Bo. 17 de 58 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 25 de 58 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 58 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 58 opinions

7,2/10

Neteja

7,4/10

Personal i servei

4,0/10

Comoditats

6,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

2/10, Horrible

Lim, Spore

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Smelly, noisy, hard bed. Not a Best Western standard
Estada de 2 nits (nov. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 5 nits (nov. 2018)

6/10, Acceptable

NKG, India

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very bad wifi connection this time. Better quality & thinner pillows required.
Estada de 4 nits (oct. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (oct. 2018)

4/10, Deficient

Stutz, Islisberg

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schmuddelig
Estada de 6 nits (ag. 2018)

4/10, Deficient

Jorge

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2018)

10/10, Excel·lent

JAGDISH, THANE

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel @ Dhaka

Nice hotel .. strongly recommend . Well behaved staff .. everything is good about this hotel .. no complain .
Estada de 3 nits (abr. 2018)

6/10, Acceptable

DrSharon , London

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Good business hotel for short stays

Although a bit quirky configured (the reception and lobby are on 6th floor of a commercial building), the staff are efficient and happy to provide good service. Internet is good although might be slowed down by the number of devices connected. The restaurant offers a wide selection of dishes mainly of the Indian variety. Quality and presentation are better than expected of this type of hotel which was a pleasant surprise. The plate portions are extra generous and can easily satisfy two diners for the price of one. The top bar offers nightly entertainment programme by offering singing opportunity to young female talents accompanied by orchestra. Which is quite nice. One word of warning - the restaurant and the bar are not insulated from smoking areas nearby so second hand smoke is likely especially in the evening. Areas
Estada d’1 nit (febr. 2018)

8/10, Bo

Adrian

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good quality hotel and friendly, helpful staff.
Estada de 2 nits (gen. 2018)

6/10, Acceptable

zhengzheng

Què li ha agradat: Personal i servei
In that area few hotel, can only choose this one
Estada de 4 nits (nov. 2017)

6/10, Acceptable

giuseeppe, chi-town

Què li ha agradat: Personal i servei

nice hotel

good breakfast, clean, friendly manager and friendly staff besides being quite a distance from the city center
Estada d’1 nit (jul. 2017)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Too much noise from the street
Estada de 3 nits (jul. 2017)

8/10, Bo

T-pan, 大阪

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

従業員の方は皆親切!

ダッカの中心の大通りにあります。フロントもレストランの方も、皆とても親切で、フレンドリーです。部屋は、清潔感があります。窓に少しすき間があるものの、気にはなりませんでした。町のクラクションが一晩中鳴っているので、防音としてはいまいちかも。総じて、良いホテルだと思います。
Estada de 2 nits (juny 2017)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Warning!!! Avoid this Hotel

Staff is RUDE, the whole hotel is very dirty, the breakfast make me sick for 5 days. Never go back again!

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja
客室自体は清潔であるが、ホテルの建物の北側は安アパート街、南側は卸売市場なのであまり清潔とではない。警備はしっかりしているので安心。お湯が出なくなることがあったのでその点は要改善です。

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

4/10, Deficient

Venkat, India

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Disappointing Stay

I stayed in this hotel in March 2016 and went back again this time in August. The stay was very disappointing the internet was not working for two days in my room on the 12th floor, only working in part of the room not in entire room. I was shifted to 10th floor, but still the internet speed was poor. The shocking experience was rat moving around in the buffet table at the breakfast, the hotel staff and three more guests witnessed it. The rat was moving around the dishes on the table. Overall an experience never to be remembered!

8/10, Bo

hetal

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

8/10, Bo

KUSANG

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

8/10, Bo

zobayur, Edmonton, Alberta, Canada

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Awesome staff!

A great stay because of the staff. They are an asset for this hotel, they made the stay memorable. I would come back and shake their hands for the effort they make day in and day out. Food was great. The breakfast was fresh and delicious. The gym was run down and old. The equipment did not work. The neighborhood was noisy.

6/10, Acceptable

Surendra Kumar, Kolkata

Què li ha agradat: Neteja

Don't just go by the brand name!

Not up to the mark for such a brand. Or stay did not at all justify for the price we paid. Room was okay, locations was okay. The comfort level was missing over all. Location wasn't great. Room lighting was very dull, Shower cubicle was very small, Wi-Fi disconnected all the time, We were charged high(different from menu price) for the food. Good points: Staff was friendly, rooms were neat.

6/10, Acceptable

Mari, São José dos Campos - SP - Brasil

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The price is not worth it

I did not like the hotel. I just stayed there because the location near the Hospital I had to go. The only thing good was the hospitality of the staff. The street was terrible and the bath was small and water did not worked well.

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

I will stay the other hotel next time.

It was no slipper, no coffee, no tea, no tooth brush, no tooth paste. The complementary water bottle was too big 2litter, and it was difficult to bring out. It was noisy by automobile horn even in the night time. There was limited kinds of breakfast menu. There was no small TAKA notes for exchange.

6/10, Acceptable

Pietro, Borgosesia - Italy

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

In Dhaka for business trip

Unfortunately the quality/price ratio of hotels in Dhaka is very bad and this hotel is no exception. OK for business trip. nothing more.