Tavisha Villa
Hotel al centre a Gurugram amb aparcament amb assistència i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Tavisha Villa





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

H-34/18, DLF Phase-1, Gurugram, Delhi N.C.R, 120001
Sobre aquest allotjament
Tavisha Villa
Allotjaments similars

Hotel Corporate Suites
Hotel Corporate Suites
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.4 de 10, 29 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 275 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1250 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Tavisha Villa Hotel Gurgaon
Tavisha Villa Gurgaon
Tavisha Villa
Tavisha Villa Hotel Gurugram
Tavisha Villa Hotel
Tavisha Villa Gurugram
Tavisha Villa Hotel
Tavisha Villa Gurugram
Tavisha Villa Hotel Gurugram
Preguntes freqüents
Opinions: Tavisha Villa
Opinions
7,0
Bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Seshagiri, North York
10 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Seshagiri
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Nital
Viatge en família
14 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Poor service and management
Nital
Estada d’1 nit (juny 2023)
2/10, Horrible
William
Viatge en família
18 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 2 nits (març 2023)
4/10, Deficient
Ravindra
Viatge en grup
2 de març de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ravindra
Estada d’1 nit (febr. 2023)
2/10, Horrible
Thomas S
13 de des. de 2022
Thomas S
Estada de 2 nits (des. 2022)
4/10, Deficient
Shweta
20 d’ag. de 2022
Shweta
Estada d’1 nit (ag. 2022)
2/10, Horrible
Anand
23 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Anand
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de març de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
12 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
12 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
1 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
1 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Nikki, Millbury, MA
Viatge en família
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikki
Estada d’1 nit (març 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
4 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not as advertised! Avoid by all means!!!
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
ingemar
21 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mycket hotell för pengarna.
ingemar
8/10, Bo
Nicolo
19 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nicolo
8/10, Bo
Alain
6 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació








