Hotel Pearl Plaza
Hotel amb aigües termals a Nova Delhi amb aparcament gratuït i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pearl Plaza





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Taula de menjador
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Taula de menjador
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, diversos llits

Suite familiar, diversos llits
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Taula de menjador
També et pot agradar

Radisson Blu Hotel Noida
Sector 18
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 230 opinions
Preu actual: 174 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2348-2350, Rajguru Road, Chuna Mandi, Paharganj, New Delhi, 110055
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Shanti Plaza New Delhi
The Shanti Plaza New Delhi
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.6 de 10, Bé, 10 opinions
Preu actual: 36 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 300.00 INR per adult i 300 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 800.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Paytm i PhonePe.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Els clients que no s'hagin vacunat contra la COVID-19 tenen l'obligació de fer servir mascaretes a l'allotjament.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pearl Plaza New Delhi
Pearl Plaza New Delhi
Hotel Pearl Plaza Hotel
Hotel Pearl Plaza New Delhi
Hotel Pearl Plaza Hotel New Delhi
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pearl Plaza
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
preeti
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
preeti
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Umer
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Umer
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Bholanath
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bholanath
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Giridhar
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giridhar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
isabell
Viatge en parella
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
isabell
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
dheeraj
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
dheeraj
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
alisha
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
alisha
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shanti
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shanti
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
panshul
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
panshul
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ahan
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ahan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sonu
Viatge en parella
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonu
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
zakir
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
zakir
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
ganita
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ganita
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
tamanna
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tamanna
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Amrita
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amrita
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
hardeep
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hardeep
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
James
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Manik
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manik
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anand
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anand
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge en parella, Viatge en grup, Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
priyanka
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
priyanka
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dhuleep
Viatge en parella
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dhuleep
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
jagadish
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jagadish
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Elise
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elise
Estada d’1 nit (febr. 2025)