The Royal Mandaya Hotel

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Davao amb un gimnàs i serveis de spa

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Royal Mandaya Hotel

Bar al costat de la piscina
Bar (a l'allotjament)
Detall de l'interior
Interior
Bar (a l'allotjament)

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Spa
  • Piscina
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació superior

El més destacat

Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Banyera profunda
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació Deluxe

El més destacat

Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Banyera profunda
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles O BÉ 1 llit de matrimoni

Superior Room

  • Capacitat per a 3

Deluxe Room

  • Capacitat per a 2

Junior Suite

  • Capacitat per a 2
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
J. Palma Gil St., Davao, Davao, 8000

Què hi ha als voltants

  • Parc del Poble - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Universitat Ateneo de Davao - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Ajuntament de Davao - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Centre Comercial Abreeza - 6 minuts en cotxe - 2.7 km
  • SM City Davao - 6 minuts en cotxe - 3.4 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Davao-Francisco Bangoy (DVO): a 26 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Cecil's - ‬4 minuts a peu
  • ‪Barney's Grill - ‬2 minuts a peu
  • ‪Katipunan Diner - ‬3 minuts a peu
  • ‪Entree - ‬5 minuts a peu
  • ‪The Dipso - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Royal Mandaya Hotel

Hotel a Districte de Poblacion
Un servei de connexió amb l'aeroport, un servei de compra de queviures gratuït i servei de bugaderia i tintoreria són només algunes de les comoditats que ofereix The Royal Mandaya Hotel. El restaurant de les instal·lacions, Pasag Grill, ofereix marisc. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un bar i un gimnàs.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Servei de consergeria, caixa forta a la recepció i premsa gratuïta al vestíbul
Característiques de l'habitació
Les 181 habitacions decorades individualment ofereixen servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat, a més de comoditats com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen banyeres profundes
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Frigorífics, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i filipí.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) de 05:30 a 19:30 amb un horari preestablert
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 09:30: 650 PHP per persona
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Kamayo Cafe
  • Pasag Grill

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de compra de queviures gratuït
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Spa

  • Serveis de spa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor

Més serveis

  • 2 edificis
  • 9 plantes
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Bany

  • Bany privat
  • Banyera profunda
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Premsa gratuïta cada dia

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1000.0 PHP per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 650 PHP per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350 PHP per persona només l'anada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 200 PHP només l'anada (fins a 11 anys).
  • Càrrec pel llit addicional: 1000.0 PHP per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Mandaya
Mandaya
Mandaya Hotel
Royal Mandaya
Royal Mandaya Davao
Royal Mandaya Hotel
Royal Mandaya Hotel Davao
The Royal Mandaya Hotel Davao/Davao City
The Royal Mandaya Hotel Hotel
The Royal Mandaya Hotel Davao
The Royal Mandaya Hotel Hotel Davao

Preguntes freqüents

The Royal Mandaya Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

The Royal Mandaya Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Royal Mandaya Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Royal Mandaya Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Royal Mandaya Hotel?

Registre de sortida: migdia.

The Royal Mandaya Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 05:30-19:30 (durant un horari preestablert). S'aplica la taxa següent: 350 PHP per persona.

On es troba The Royal Mandaya Hotel?

Aquest hotel es troba a Districte de Poblacion i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Centre Comercial Aldevinco, Parc del Poble i Mercat Nocturn de Roxas. Universitat Ateneo de Davao i Ajuntament de Davao també són a menys de 10 min.

Opinions: The Royal Mandaya Hotel

Opinions

8,2

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 90 de 258 opinions
Puntuació 8: Bo. 112 de 258 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 32 de 258 opinions
Puntuació 4: Deficient. 18 de 258 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 258 opinions

8,2/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

7,6/10

Comoditats

7,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

4/10, Deficient

Roger

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It is not Good. Nagbayad ko og booking sa Hotel na wala ga operate kay close pa gihapon na dismaya tawon me together with my family. There is no advisory but still in the apps available pa ang booking. Sa apps na ga book try to look first if the hotels are in operation before you publish in your apps. Thank you.
Estada d’1 nit (des. 2021)

2/10, Horrible

Emmanuel

Estada d’1 nit (des. 2021)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Estada d’1 nit (maig 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
室内金庫の電池が切れていた。
Estada de 7 nits (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Carl, Birmingham AL

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This was by far the best experience I’ve had staying in a hotel. From friendliness and willingness to tend to us to having great foods and accommodations.
Estada de 12 nits (febr. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
The pool was nice and relaxing. I did not like the food because it came to my room cold for breakfast and dinner. House keeping never came back after I told them to return 1 hour later.
Estada de 6 nits (febr. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada d’1 nit (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff are very polite and accommodating.
Estada de 2 nits (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice place to spend moments with your family.
Estada d’1 nit (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee3eeeeeeeeeeee3eeeeeeeeeeeeeedede
Estada de 3 nits (febr. 2020)

8/10, Bo

Allan

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Accomodating staff but the only problem was at the entrance. You just have to open your luggages for the security to check. Its better if they could install a x- ray conveyor just like at the AirPort so theres no hassle to check in when you arrived. Tired of your flight abd the security will asked your luggages to opened up. Thats too much for business Traveler like me.
Estada d’1 nit (febr. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel, nice room, friendly and attentive staff.
Estada d’1 nit (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Anonymous

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff made our stay very comfortable
Estada de 3 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
It not me who travel but my parents said they love it
Estada de 2 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wonderful people excellent hospitality Thanks to owner you are the best true Davao hospitality
Estada de 7 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

Zoukin, Tokyo

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
早朝便の到着にもかかわらずチェックインさせてくれました。 追加料金も請求されず助かりました。 ただ部屋のタオル類がバスタオルしかなく、それはマイナスでした。 スタッフは年末年始にもかかわらず最高のサービスを提供してくれました。 また利用したいと思います。
Estada de 4 nits (des. 2019)

10/10, Excel·lent

MAYA

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Paulina

Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

kon

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

非常時の対応

滞在中に地震が有り、宿泊者を避難誘導して避難者に水や食べ物を配布して、気分悪い人の診察対応は良かったと思う。しかし、その後の部屋に戻る指示が無く、宿泊者があたふたした状態でした。最後まできちっとした対応が望まれた
Estada de 7 nits (oct. 2019)

10/10, Excel·lent

Maribel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quick check-in, friendly and helpful staff. Room was big, great views and very comfy bed. Overall stay has been amazing as usual. I gladly recommend Royal Mandaya Hotel for their great service, delicious food and value for money stays.
Estada de 2 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

2度目の宿泊

設備は少し古いですが、寝泊まりには問題無し。部屋によってwifiが繋がりにくい。近くにコンビニもあります。
Estada d’1 nit (nov. 2019)

8/10, Bo

JEONG WOOK

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (nov. 2019)