Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Royal Mandaya Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Junior Suite

Junior Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

J. Palma Gil St., Davao, Davao, 8000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Apo View Hotel
Apo View Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.4 de 10, Bé, 442 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 650 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350 PHP per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 200 PHP només l'anada (fins a 11 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mandaya
Mandaya
Mandaya Hotel
Royal Mandaya
Royal Mandaya Davao
Royal Mandaya Hotel
Royal Mandaya Hotel Davao
The Royal Mandaya Hotel Davao/Davao City
The Royal Mandaya Hotel Hotel
The Royal Mandaya Hotel Davao
The Royal Mandaya Hotel Hotel Davao
Preguntes freqüents
Opinions: The Royal Mandaya Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
26 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2021)
2/10, Horrible
Emmanuel
9 de des. de 2021
Emmanuel
Estada d’1 nit (des. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
27 de maig de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Carl, Birmingham AL
Viatge en família
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada de 12 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Allan
Viatge de negocis
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Allan
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Anonymous
Viatge en família amb nens petits
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anonymous
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Zoukin, Tokyo
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zoukin
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
MAYA
Viatge en família
14 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAYA
Estada de 6 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Paulina
9 de des. de 2019
Paulina
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
kon
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
非常時の対応
kon
Estada de 7 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Maribel
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maribel
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2度目の宿泊
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
JEONG WOOK
28 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEONG WOOK
Estada de 4 nits (nov. 2019)