Hostal Mi Segundo Hogar
Hostal a Concepción amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hostal Mi Segundo Hogar





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple exclusiva

Habitació triple exclusiva
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Dormitoris
3 Banys
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals exclusiva

Habitació amb dos llits individuals exclusiva
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple exclusiva

Habitació quàdruple exclusiva
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble exclusiva

Habitació doble exclusiva
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Dormitoris
3 Banys
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Dormitoris
3 Banys
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand

Habitació Grand
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lincoyan 1726, Concepción, Bío Bío, 4030685
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Concepcion
ibis Concepcion
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 513 opinions
Preu actual: 46 €
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per les tovalloles: 0 CLP per persona i per nit
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 3500 CLP per adult i 2500 CLP per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Sopar a l'allotjament: 5000 CLP.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hostal Mi Segundo Hogar Hostal
Hostal Mi Segundo Hogar Concepción
Hostal Mi Segundo Hogar Hostal Concepción
Preguntes freqüents
Opinions: Hostal Mi Segundo Hogar
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alan Cristofer
7 de maig de 2025
Alan Cristofer
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Julio
Viatge en grup
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
17 de març de 2025
Martin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Danizza
Viatge en família
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danizza
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Sebastian
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
2da visita a Concepcion
Sebastian
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Horst Ellis, Los Angeles
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Horst Ellis
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro Andres
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro Andres
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
mario
10 de gen. de 2025
mario
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Emmanuel
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmanuel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
María José
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Buen alojamiento para corta estadia
María José
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hermes
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Experiência marcante.
Hermes
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Guillermo Arturo
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillermo Arturo
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Franny
Viatge en parella
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franny
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Claudio, Temuco
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Olivia
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivia
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Olivia
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivia
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Claudia
13 d’oct. de 2024
Claudia
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Andrea
4 d’oct. de 2024
Andrea
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Valeska
Viatge de negocis
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valeska
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicolas, Nacimiento
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nicolas
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Nicolas, Nacimiento
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Matias
Viatge en grup
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matias
Estada de 4 nits (ag. 2024)