Sonesta ES Suites Chicago - Lombard

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Arboretum Morton

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Sonesta ES Suites Chicago - Lombard

Àrea per a pícnics i barbacoes
Televisor LCD de 36 polzades amb canals per cable i televisor
Escriptori i espai de treball apte per a portàtils
Recepció
Suite, 2 dormitoris, llar de foc (Loft) | Sala d'estar | Televisor LCD de 36 polzades amb canals per cable i televisor

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Cuina
  • Servei de neteja
  • S’admeten animals
  • Gimnàs
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
2001 S Highland Avenue, Lombard, IL, 60148

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Yorktown - 5 minuts a peu - 0.4 km
  • Oakbrook Center Mall - 5 minuts en cotxe - 6.1 km
  • Arboretum Morton - 6 minuts en cotxe - 5.9 km
  • Col·legi de Dupage - 8 minuts en cotxe - 6.7 km
  • Wheaton College - 11 minuts en cotxe - 9.9 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Lombard: 6 min en cotxe
  • Chicago, Illinois (ORD-Aeroport Internacional d'O'Hare): a 25 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Food Court - Yorktown Center - ‬12 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬9 minuts a peu
  • ‪Miller's Ale House - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪The Patio - ‬15 minuts a peu
  • ‪Panda Express - ‬17 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Sonesta ES Suites Chicago - Lombard

Hotel amb Arboretum Morton a prop
Sonesta ES Suites Chicago - Lombard, amb Col·legi de Dupage i Wheaton College a poca distància, ofereix un detall de benvinguda gentilesa de la direcció, un parc infantil i servei de bugaderia i tintoreria. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una llar de foc al vestíbul i un gimnàs obert les 24 hores a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Televisió al vestíbul, caixa forta a la recepció i magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora, allotjament lliure de fum i servei de recepció obert les 24 hores
  • Als comentaris dels clients es diuen coses molt bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 144 habitacions disposen de comoditats com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat, així com altres detalls, per exemple, sales d'estar independents i menjadors independents.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 36 polzades amb canals prèmium
  • Sales d'estar independents, menjadors independents i cuines

Idiomes

Anglès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament per a furgonetes i aparcament accessible en cadira de rodes disponibles
  • Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament privat

Menjar i beguda

  • Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció (en dies determinats)

Activitats

  • Gimnàs obert les 24 hores
  • Parc infantil
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Cuina a l'habitació
  • Frigorífic congelador de mida estàndard a l'habitació
  • Menjador independent a l'habitació
  • Microones a l'habitació
  • Parc infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de negocis

Exterior

  • Barbacoa
  • Zona de pícnic

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Dispositius d'audició assistida
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Sense ascensor
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 1987
  • Llar de foc al vestíbul

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 36 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Cuina
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Forn
  • Frigorífic congelador de mida estàndard
  • Menjador independent
  • Microones
  • Rentaplats

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Planxa i taula de planxar
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 21 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Renovacions i tancaments

Les instal·lacions següents tanquen per el 25 desembre:
  • Centre de negocis
  • Recepció

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 75 USD per animal de companyia per setmana.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
2 en total (fins a 14 kg per animal de companyia)
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos
Només en determinades habitacions (s'apliquen restriccions); és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 18 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 250 USD per allotjament i per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 75 USD per animal de companyia per setmana.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

Residence Inn Marriott Hotel Lombard Chicago
Residence Inn Marriott Chicago Lombard Hotel
Residence Inn Marriott Chicago Lombard
Sonesta ES Suites Chicago Lombard Hotel
Sonesta ES Suites Chicago Lombard
Sonesta ES Suites Chicago - Lombard Hotel
Sonesta ES Suites Chicago - Lombard Lombard
Sonesta ES Suites Chicago - Lombard Hotel Lombard

Preguntes freqüents

Sonesta ES Suites Chicago - Lombard accepta animals de companyia?

Sí, Sonesta ES Suites Chicago - Lombard admet animals de companyia (2 com a màxim) que pesin fins a 14 kg cadascun. Es cobra una taxa de 75 USD per animal de companyia i per setmana. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Sonesta ES Suites Chicago - Lombard?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Sonesta ES Suites Chicago - Lombard?

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Sonesta ES Suites Chicago - Lombard?

Registre de sortida: 11:00. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Sonesta ES Suites Chicago - Lombard?

Aquest hotel és a Highland Hills, a menys de 10 km dels atractius següents: Arboretum Morton, Col·legi de Dupage i Wheaton College. Mercat Francès i Passeig del Riu també són a menys de 20 km.

Opinions: Sonesta ES Suites Chicago - Lombard

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 584 de 1001 opinions
Puntuació 8: Bo. 214 de 1001 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 70 de 1001 opinions
Puntuació 4: Deficient. 61 de 1001 opinions
Puntuació 2: Horrible. 72 de 1001 opinions

8,6/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

8,4/10

Comoditats

8,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Keshanna

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
I really liked that place, I just wish the service was a little better but other than that! Everything was amazing!
Estada de 2 nits (gen. 2024)

2/10, Horrible

Nikki, Dolton

Què no li ha agradat: Personal i servei
Property accepted my booking but failed to advise that theyvare tuening the properrt into apartmenta and my booking was pretty much non-existent. Glad I paid thru paypal. Overall a major headache, disappointment and unnecessary dramatic situation that took too long to resolve. I ended up booking with Embassy Suites directly. I only picked Sonesta because i had a good experience with this property before. However, they should not be a cepting bookinga that they can not honor, especially if the property is being converted from suites to apartments.
Estada de 2 nits (gen. 2024)

2/10, Horrible

Javier

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The worst all time , do not stay here !!

This was the worst ever. I get there and I have to call # and wait outside for someone to open door for check in. I’m checking in and the lady says, we don’t have any services, I’m the only one here, there will be no housekeeping anything. Whatever, I go to my suite and there are dirty towels on floor, again whatever, so I decide to go and buy a few things, I notice the door did not lock, someone had taped the lock so door would stay open, do I call upfront and she says just take it off. Weird, I leave and I comeback to find roof smelling like pot and mud marks all over the floor. I’m like ??? I call and they out me in another suite, no dish soap, no towels, no glasses, nothing, I went out and brought everything, pans to cook, sponge to wash dishes, they had a roll of toilet paper in kleenex dispenser, I stood there 7 days, was visiting family. There was no wifi for 5 days, had to use my hotspot, I called upfront and they gave me a 1800 #, called 8 times, while there various days, opened up trouble tickets, never once got a call back like they said they would. When someone went into my suite 1st day, she offered a comp night, funny I never seen in, typical of how this stay was, I have text back and forth where they never even responded, I would never ever stay or recommend this place, there was yelling outside, arguments, trash bins would not get emptied. I don’t write reviews, but this experience was the worst, spent a lot of many to stay in this unsafe dump !!
Nice sheets, burned
Measuring cup,  really ??
No dish soap
No hand soap, nothing !!
Estada de 6 nits (des. 2023)

2/10, Horrible

Angela

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Ruined Christmas

The hotel doesnt exist. Showed up and it was being converted to apartment buildings. Need to find new place for our family christmas
Estada de 2 nits (gen. 2024)

2/10, Horrible

Rogi

Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (des. 2023)

2/10, Horrible

Vanessa

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2023)

2/10, Horrible

Miranda

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This property is NOT a hotel. And it is dirty. No staff
Estada de 2 nits (des. 2023)

2/10, Horrible

Nia

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2023)

2/10, Horrible

Stephanie

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The employees at this property are a waste of space. Reached out to corporate and never got a call back. Literally have nothing positive to say. Don’t waste money booking here

4/10, Deficient

Felício

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (des. 2023)

10/10, Excel·lent

jalyn

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2023)

4/10, Deficient

Glenn

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Many of the reviews are over critical in my opinion. No doubt this property needs work but their business model is changing so things you would expect from hotel service is no longer in their wheelhouse. Overall I give it an okay.
Estada d’1 nit (des. 2023)

2/10, Horrible

Enrique

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This hotel was the most disgusting place I have ever seen. I had my wife and kid with me and we instantly walked out and went to a different hotel. They didn’t want to give me a refund either even though I did not stay in. The bed had no sheets, pillows where yellow, the shower had no curtain, the kitchen was so nasty and dirty, the toilet had poop stains all over and there was barely any toilet paper. DO NOT GO HERE AND WASTE YOUR TIME AND MONEY.
Estada d’1 nit (nov. 2023)

4/10, Deficient

Lindsay

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

don't stay here!!

Estada de 2 nits (nov. 2023)

2/10, Horrible

Linda

Estada de 3 nits (nov. 2023)

2/10, Horrible

Tamika

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
This hotel use to be nice . Now they are converting to apartment complexes and the place is Reagan’s. My room was not cleaned from whoever previously were there. I called the staff and asked for another room and she told me your only option is to get a refund and check out. LIKE IS THIS HOW YOU TREAT YOUR GUEST? the door didn’t completely lock or anything in the nature. This was the worse stay. Paying almost $700 for a room with service like this should be against the law!
Estada de 2 nits (nov. 2023)

8/10, Bo

Whitney

Estada d’1 nit (nov. 2023)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei

Not so good experience

We were in town for business. When getting to the hotel there a note on door saying hours are Monday thru Friday 8 to 4. If checking in after hours please call a number. We called the number & the lady that answered was very nice & friendly. There were three of us & the room was for 4 people. There were no extra blankets, towels items for the kitchen. We called the number again & someone else answered & said that’s not our problem our hours are only Monday through Friday 8 to 4. Plus they didn’t mention when making reservation that they were now apartments.
Estada de 2 nits (nov. 2023)

2/10, Horrible

Traci

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

oops! Not really a hotel

Warning. This property is transitioning out of the hotel business to become an apartment complex. The property needs to be taken off hotels.com. They no longer have breakfast or bathroom products or cleaning like a hotel. Even if they are going to do a hotel reservation, they want a 7-night minimum.
Estada de 3 nits (nov. 2023)

4/10, Deficient

Jayden, West Vancouver

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
The property has been converted to apartment suites and is not primarily a hotel anymore. I had booked 3 weeks before my stay and had other communications with the property during those weeks, and yet, nobody mentioned this change to me. They reached out with a phone call to me on the day I was scheduled to arrive at the location and left me a voicemail, which I did not receive since I was travelling. For my actual stay, the suite was not as clean as I would expect. There were shoe prints on the entryway tiled floor, garbage from the previous guests still in the can under the sink, leftover cup noodle bits in the kitchen sink, a used bar of soap at the bathroom sink, bits of powdered soap(?) by the bathroom sink, no bath towels nor face towels, and a used towel of some sort hanging from the shower curtain rod. My stay in Lombard was for business and I was working late most days so the office was always closed by the time I was back in the evening. I had reached out to the property with my complaints via the Sonesta website immediately after returning home, but have not received any response after several weeks.
Estada de 4 nits (oct. 2023)

2/10, Horrible

Kourtney

Estada d’1 nit (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

Lanyea

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Great efficient great staff accommodation was great even though they weren’t accepting any reservations
Estada d’1 nit (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

Yesenia

Estada d’1 nit (oct. 2023)

4/10, Deficient

Tamika

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The overall stay was ok meanwhile there were no hotel staffs. So we couldn’t get any towels or anything during our stay. And during check out time the hotel was closed with no one there to accommodate our needs. The sheets were dirty and all. Only thing was clean is the carpet.
Estada de 2 nits (oct. 2023)

2/10, Horrible

Rania

Estada d’1 nit (oct. 2023)