The Loft Room Nimman
Hotel amb serveis de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 5 minuts a peu de Carrer Nimman
Galeria de fotos de l’allotjament The Loft Room Nimman





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Netflix
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Netflix
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Netflix
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Netflix
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

31/2-3 Soi Nimmanhaemin 13, Suthep, Chiang Mai, Chiang Mai, 50200
Sobre aquest allotjament
The Loft Room Nimman
Allotjaments similars

Hug Nimman Hotel
Hug Nimman Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 24 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Loft Room Nimman Aparthotel
Loft Room Nimman
The Loft Room Nimman Hotel
The Loft Room Nimman Chiang Mai
The Loft Room Nimman Hotel Chiang Mai
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Loft Room Nimman
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
8,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
18 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Bruce
8 de nov. de 2025
Bruce
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Trevor
2 de set. de 2025
Trevor
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
雰囲気が良い優良ホテル
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
David
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 7 nits (març 2025)
2/10, Horrible
HAESIK
9 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HAESIK
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
hyeongwook
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hyeongwook
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
edmund
20 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
edmund
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenny
12 de des. de 2024
Jenny
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
adam
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
adam
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Fook Seng
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Fook Seng
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
CHUNWOO
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHUNWOO
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
KH
Viatge en família
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Family weekend stay
KH
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Donald, Norman
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donald
Estada de 12 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
LEE
31 de jul. de 2024
LEE
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Clifton
30 de jul. de 2024
Clifton
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Clifton
30 de jul. de 2024
Clifton
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
John
6 de jul. de 2024
John
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Brandon
25 de maig de 2024
Brandon
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Brandon
11 de maig de 2024
Brandon
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Brandon
11 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brandon
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
DONG HWA
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
저렴하고 무난해요.
DONG HWA
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
YOUNGJOON
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOUNGJOON
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
sunkyoung
Viatge en grup
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sunkyoung
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Min
7 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Min
Estada de 4 nits (nov. 2023)








