La Casa de los Balcones
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Plaça d'Armes Chachapoyas
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament La Casa de los Balcones





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Balcó o pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jr Triunfo 828, Chachapoyas, Amazonas
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

La Xalca Hotel - Hotel Asociado Casa Andina
La Xalca Hotel - Hotel Asociado Casa Andina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
10.0 de 10, Excepcional, 4 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 PEN per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 100 PEN l'anada i la tornada (entre 4 i 17 anys).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 10465827047
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
La Casa de los Balcones Hotel
La Casa de los Balcones Chachapoyas
La Casa de los Balcones Hotel Chachapoyas
Preguntes freqüents
Opinions: La Casa de los Balcones
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rhe
Viatge en família
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay here!
Rhe
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Colin
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Colin
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rigoberto
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rigoberto
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Denise
27 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denise
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
NORMA
Viatge en família
22 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NORMA
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
NORMA
19 de gen. de 2021
NORMA
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
MARTINE
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel très bien et très acceuillant
MARTINE
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Jolanta
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice hotel in nice location
Jolanta
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Kathrin
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kathrin
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)