Firat Mert Hotel
Hotel a Çeşme amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Firat Mert Hotel





Opinions
6,0 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Inoenue Mah. Adnan Menderes Cad. Sk 34, Cesme, Izmir, 35930
Sobre aquest allotjament
Firat Mert Hotel
Allotjaments similars

PariboAlacati
PariboAlacati
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 TRY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 17059
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 01 juny-15 setembre
L’allotjament també es coneix com a
Firat Mert Hotel Cesme
Firat Mert Cesme
Firat Mert Hotel Hotel
Firat Mert Hotel Cesme
Firat Mert Hotel Hotel Cesme
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Firat Mert Hotel
6,0
5,8
Neteja
6,0
Comoditats
6,4
Personal i servei
5,8
Respecte al medi ambient
6,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
22 d’ag. de 2022
Estada d’1 nit (ag. 2022)
4/10, Deficient
Tamer
Viatge en família
14 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tamer
Estada d’1 nit (jul. 2022)
2/10, Horrible
Salih
Viatge en grup
13 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Memnuniyetsizlik
Salih
Estada de 3 nits (jul. 2022)
4/10, Deficient
Ramazan
Viatge en família
12 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ramazan
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Daniel C, EL Mirage
Viatge en grup
14 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel C
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Huseyin ugur
Viatge en família
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ortalamanın üstünde
Huseyin ugur
Estada d’1 nit (des. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
6 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
2 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
1 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ASLA
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Beyza
1 de set. de 2021
Beyza
Estada de 7 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Selma
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Selma
Estada de 3 nits (ag. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Muhammed
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammed
Estada de 2 nits (ag. 2021)
2/10, Horrible
Kenan
7 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dåligt
Kenan
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Kathrin
Viatge en família
6 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kathrin
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Genel yorum
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
bahar
Viatge en grup
19 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bahar
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Nihat
Viatge de negocis, Viatge en grup
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Nihat
Estada de 5 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2021)
8/10, Bo
Hilal
Viatge en família
29 de juny de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hilal
Estada de 2 nits (juny 2020)








