4 Norte10 Cl. 44a Nte., Cali, Valle del Cauca, 760046
Què hi ha als voltants
Parc La Flora - 3 minuts a peu - 0.3 km
Centre Comercial Pacífic - 13 minuts a peu - 1.1 km
Centre Comercial Chipichape - 13 minuts a peu - 1.1 km
Torre de Cali - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
Estadi Olímpic Pascual Guerrero - 10 minuts en cotxe - 7.6 km
Com moure’s per la zona
Dauga Station: 51 min en cotxe
Aeroport Internacional de Cali-Alfonso Bonilla Aragón (CLO): a 26 min en cotxe
Restaurants
Panadería Montecarlo - 5 minuts a peu
La Manzana Verde - 5 minuts a peu
El Chuzo De Nando - 2 minuts a peu
La Casa del Arte - 2 minuts a peu
Mister Wings La Flora - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Tot l’allotjament
Tindràs tot l’apartament per a tu, i només el compartiràs amb les persones que t’acompanyin.
Flora By Wynwood House
Apartaments a Cali, a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Chipichape
Cada apartament ofereix comoditats com ara un menjador, un microones. A més, gaudiràs d'altres serveis i instal·lacions gràcies a la wifi gratuïta i al televisor intel·ligent amb canals per cable. També podràs gaudir d'altres comoditats gràcies a la placa de cuina, ampolles d'aigua gratuïtes i assecadors de cabells.
Flora By Wynwood House ofereix 9 habitacions amb aire condicionat que inclouen ampolla d'aigua gratuïta i assecador de cabells. Les habitacions, moblades individualment, disposen de menjador independent. Hi ha un televisor intel·ligent de 40 polzades amb canals per cable.
El bany està equipat amb una dutxa. Aquest apartament a Cali ofereix accés a Internet sense cable de franc, amb una velocitat de 250 Mbps o més (de 3 a 5 persones, o un màxim de 10 dispositius).
Televisor intel·ligent de 40 polzades amb canals per cable
Comoditat
Aire condicionat
Animals de companyia
S'admeten animals
Només s'admeten gats i gossos
S'admeten animals de companyia gratis
Característiques especials i accessibilitat
Sense ascensor
Allotjament lliure de fum
Serveis i comoditats
Aigua embotellada gratis
Planxa i taula de planxar
Servei de recepció virtual
Aspectes destacats de la ubicació
Al centre de la ciutat
Mesures de seguretat
No s'ha indicat si hi ha detector de monòxid de carboni (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament; et recomanem que duguis un detector portàtil)
No s'ha indicat si hi ha detector de fum (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de fum a l'allotjament)
General
9 unitats
Habitacions amb diferent mobiliari
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Instruccions especials d’entrada
Aquest allotjament no disposa de recepció
Els clients rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada i un codi d'accés; entrada privada
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Abans de l'arribada has d'emplenar el registre en línia, accessible des d'un enllaç segur
Després de fer la reserva, l'allotjament et demanarà una còpia del teu passaport
Hi ha una recepció virtual per oferir assistència als clients
Es recomana que els clients es baixin l'aplicació mòbil de l'allotjament, Wynwood House, abans del registre d'entrada
Mètodes d’accés
Codi d'accés i entrada privada
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Número de registre de l’allotjament: 10590
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Flora By Wynwood House Cali
Flora By Wynwood House Aparthotel
Flora By Wynwood House Aparthotel Cali
Preguntes freqüents
Flora By Wynwood House accepta animals de companyia?
Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos.
Quant costa aparcar a Flora By Wynwood House?
En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Flora By Wynwood House?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a Flora By Wynwood House?
Registre de sortida: 11:00.
On es troba Flora By Wynwood House?
Aquest edifici d'apartaments es troba a La Flora i a menys de 2 km de les atraccions següents: Parc La Flora i Centre Comercial Chipichape. Parc del Pla i Centre Comercial Pacífic també són a menys de 2 km.
Opinions: Flora By Wynwood House
Opinions
6,8
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 3 opinions
10-Excel·lent
1
Puntuació 8: Bo. 1 de 3 opinions
8-Bo
1
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 3 opinions
6-Acceptable
0
Puntuació 4: Deficient. 0 de 3 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 1 de 3 opinions
2-Horrible
1
7,4/10
Neteja
Opinions
2/10, Horrible
Richard
20 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Wynwood scam in Cali
This place is a scam. Literally no physical address and when we find a funky building that our GPS gives us we come face to face with an apartment building where the security guard tells us that we aren’t the only ones who got caught in this scam. He suggested that we call the police. Now I’m getting the run around with Hotels.com to get reimbursement of the two nights I paid without being there. They told me that they couldn’t reach the hotel management. So the burden is on me…
Richard
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Juan Pablo
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Tuvimos inconvenientes con el baño y se avisó pero nunca lo solucionaron. Igualmente ayer no hubo energía en la tarde y noche
Juan Pablo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació