Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bom





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 2 llits individuals

Habitació doble superior, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-4 Noordstraat, Burgh-Haamstede, ZE, 4328 AL
Sobre aquest allotjament
Hotel Bom
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.02 EUR per persona i per nit.
- Taxa administrativa: 1.12 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 12.5 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Bom
8,8
Excel·lent
9,4
Neteja
9,0
Comoditats
9,2
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en parella
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra Carina Sonja
Viatge en parella
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra Carina Sonja
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Hans Guenter
Viatge en parella
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans Guenter
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Klaus
12 d’ag. de 2025
Klaus
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Marion
9 d’ag. de 2025
Marion
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Stefan
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada de 3 nits (jul. 2025)