Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bom





Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 2 llits individuals

Habitació doble superior, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-4 Noordstraat, Burgh-Haamstede, ZE, 4328 AL
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede
Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 111 opinions
Preu actual: 145 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.02 EUR per persona i per nit.
- Taxa administrativa: 1.12 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 12.5 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bom
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Evert
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evert
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jack
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Sandra
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Sandra
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
peter
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
peter
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Andre
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Robert-Jan
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dagje Burgh Haamstede


Robert-Jan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Servanne
29 de març de 2025
Servanne
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Thorsten
9 de març de 2025
Thorsten
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ingrid Barbara, Oostvoorne
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid Barbara
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
André
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
André
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge en família
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Manuela
Viatge amb animals de companyia
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuela
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Frank
Viatge en parella
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Stephanie
Viatge en parella
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephanie
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Cheryl
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryl
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Janina
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janina
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Alain
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alain
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sjoerd
Viatge en grup
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sjoerd
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Susan
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice central hotel, good restaurant
Susan
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Wolfgang
Viatge en parella
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Miriam
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Preis-Leistung hat Luft nach oben
Miriam
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Shari
Viatge en família
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shari
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Stina
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stina
Estada de 6 nits (jul. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels